تماشا شرایط واتساپ بدون فهمیدن دیگران

به گزارش آخرین خبر، برای همه ما پیش آمده است که به هر دلیلی نخواهیم دیگران از فعالیت ما در فضای مجازی و پیامرسان ها آگاه شوند. به عنوان مثال تماشا شرایط واتساپ بدون فهمیدن طرف مقابل یکی از کار هایی است که بعضی از افراد تمایل دارند انجام دهند.

تماشا شرایط واتساپ بدون فهمیدن دیگران

اگر می خواهید فعالیت خود را در واتس اپ پنهان کنید، می توانید از راهکار هایی بهره ببرید تا پروفایل خود را هنگام مشاهده شرایط واتس اپ مخفی نگه دارید.

در اینجا روش هایی آورده شده است که به شما یاری می نماید تا به صورت مخفی استاتوس واتساپ دیگران را مشاهده کنید:

در این مطلب می خوانید:

Toggle
  • قبل از آنالیز شرایط آن ها، حالت هواپیما را فعال کنید.
  • قابلیت Read Receipts را غیرفعال کنید
  • از یک برنامه شخص ثالث بهره ببرید
  • آیا می توان بدون فهمیدن شخص او را بلاک کرد؟
  • تماشا شرایط واتساپ

قبل از آنالیز شرایط آن ها، حالت هواپیما را فعال کنید.

یک راه سریع برای تماشا شرایط واتساپ بدون اینکه طرف مقابل بفهمد؛ این است که حالت هواپیما را در دستگاه خود فعال کنید.

شما می توانید به صورت دستی اتصال Wi-Fi یا داده تلفن همراه خود را غیرفعال کنید. حالت هواپیما طوری طراحی شده است که تمام سیگنال های بی سیم و تلفن همراه از تلفن را غیرفعال می نماید. با یاری این روش می توانید تماشا استوری واتساپ مخفیانه در آیفون را نیز انجام دهید.

شاید بپرسید که با وجود عدم دسترسی به اینترنت، چگونه می توان شرایط را نگاه کرد؟ در پاسخ باید گفت، حتی اگر اتصال اینترنت نداشته باشید، همچنان می توانید شرایط دیگران را آنالیز کنید زیرا گوشی شما به طور موقت آن را به عنوان داده های کش ذخیره می نماید.

برای تماشا شرایط واتساپ، تب Updates را در WhatsApp باز کنید و روی شرایطی که می خواهید آنالیز کنید ضربه بزنید.

قابلیت Read Receipts را غیرفعال کنید

قابلیت Read Receipts WhatsApp بیشتر بر پیغام های ارسالی یا دریافتی تأثیر می گذارد. با غیرفعال شدن این ویژگی، واتس اپ دو علامت آبی را در زیر پیغام هایی که خواند ه اید؛ نمایش نمی دهد.

بنابراین فرستنده ها می توانند پیغام های خود را به عنوان تحویل شده ببینند، اما شما می توانید پیغام های WhatsApp را بدون اطلاع فرستنده بخوانید.

شرایط های واتس اپ هم همین طور هستند. اگر رسید خواندن را غیرفعال کنید، واتساپ به آن ها در خصوص مشاهده شرایط آن ها اطلاع نمی دهد.

Read Receipts به طور پیش فرض فعال است، بنابراین در اینجا می توانید آن را خاموش کنید تا بتوانید تماشا شرایط واتساپ بدون نمایش پروفایل را در دستور کار قرار دهید:

  • WhatsApp را راه اندازی کنید.
  • روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
  • به حریم خصوصی بروید.
  • روی کلید کنار Read Receipts ضربه بزنید.
  • Read Receiptsرا در واتس اپ خاموش کنید.

از یک برنامه شخص ثالث بهره ببرید

روش دیگری برای تماشا شرایط واتساپ افراد بدون اینکه او بداند؛ استفاده از یک برنامه شخص ثالث است. با این حال، باید توجه داشت که برنامه های شخص ثالث با شرایط خدمات واتساپ مخالف هستند و استفاده از یک برنامه شخص ثالث با خطر مسدود شدن حساب شما یا افشای اطلاعات شخصی و اعتبار ورود به سیستم همراه است. با این حال با دانلود برنامه تماشا شرایط واتساپ می توانید از این قابلیت ها بهره ببرید.

آیا می توان بدون فهمیدن شخص او را بلاک کرد؟

یکی از راه های عدم تماشا شرایط واتساپ به وسیله دیگران، بلاک کردن طرف مقابل است. اما سوال اینجاست که آیا با بلاک کردن فرد متوجه می گردد؟

در پاسخ باید مطرح کرد که با بلاک کردن شخص هیچ اعلانی برای او نمایش داده نمی گردد. اما اگر در گروه مشترکی عضو باشید، فرد متوجه می گردد که با وجود فعال بودن شما، پیغام هایش به شما تحویل داده نشده است.

تماشا شرایط واتساپ

مانند سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، محتوای ارسال شده به عنوان شرایط در واتس اپ به مدت 24 ساعت در دسترس خواهد بود. بنابراین، شما باید یکی از روش ها را قبل از تمام شدن زمان امتحان کنید.

اکنون، اگر نمی خواهید کسی شرایط شما را در واتس اپ آنالیز کند، می توانید شماره او را از مخاطبین خود حذف نموده یا آن ها را مسدود کنید. بعضی از افراد نیز ممکن است در پی تماشا شرایط واتساپ مخفی شده از سوی طرف مقابل هستند که انجام آن بدون برنامه های خاص امکانپذیر نیست.

اگر هریک از قابلیت های بالا را در نرم افزار واتساپ خود ندارید؛ بهتر است هرچه سریع تر سراغ خودتان بروید.

شاید دوست داشته باشید مطالب زیر را هم نگاهی بیندازید:

منبع: شبکه چی
انتشار: 19 دی 1402 بروزرسانی: 19 دی 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2360

به "تماشا شرایط واتساپ بدون فهمیدن دیگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشا شرایط واتساپ بدون فهمیدن دیگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید