ساندبارهای حرفه ای بازار؛ معرفی 8 مدل پرقابلیت از 8 تا 40 میلیون

به گزارش آخرین خبر، تلویزیون های تازه نسبت به محصولات نسل گذشته پیشرفت چشمگیری از لحاظ کیفیت تصویر و تکنولوژی های استفاده شده داشته اند، اما این قضیه در خصوص کیفیت اسپیکرهای آن ها به هیچ عنوان صدق نمی کند. اما این مشکل با استفاده از ساندبارهای حرفه ای به سادگی رفع می گردد. به زبان ساده ساندبار یک محصول مستطیل شکل است که درون خود از چند اسپیکر قدرتمند برای پخش صدا قرار می گیرد و عمدتا به صورت افقی در زیر یا بالای تلویزیون قرار می گیرد. اگر بودجه کافی برای خرید یک ساندبار پیشرفته را دارید، در راهنمای خرید ساندبارهای حرفه ای خبرنگاران ، ما به معرفی و آنالیز 8 ساندبار پرامکانات در بازه قیمتی 8 تا 40 میلیون تومان بازار خواهیم پرداخت تا خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

ساندبارهای حرفه ای بازار؛ معرفی 8 مدل پرقابلیت از 8 تا 40 میلیون

ساندبار حرفه ای جی بی ال مدل 9.1

اگر بودجه کافی برای خرید یک محصول پرامکانات و پیشرفته را دارید، ساندبار جی بی ال مدل 9.1 به عنوان یکی از برترین ساندبارهای حرفه ای بازار احتمالاً می تواند لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما دوچندان کند.

این ساندبار با صدایی فراگیر و شفاف و مجهز بودن به ساب ووفر کم عرض با قابلیت نصب روی دیوار، تبدیل به محصولی مناسب برای کوچک ترین آپارتمان ها شده و از طرحی بسیار ظریف و زیبا بهره می برد. جی بی ال مدل 9.1 وزنی حدود 13 کیلوگرمی دارد و با بلوتوث نسخه 4.2 به دستگاه های هوشمند شما متصل می گردد.

طراحی بدنه در قسمت پشتی این محصول به گونه ای است که می توان کابل های متصل به آن را به سادگی در هر دو حالت نشسته روی میز و نصب شده روی دیوار جمع کرد. عرض 88 سانتی متری بلندگوی این ساندبار آن را برای قرارگرفتن روی هر میز تلویزیونی مناسب می نماید.

در کنار آن، ساب ووفر باریک با تنها 12 سانتی متر عرض از جی بی ال مدل 9.1، ابزاری مناسب برای سالن های پذیرایی می سازد. البته یکی از امکانات فوق العاده این مدل امکان جداشدن اسپیکر است. این قابلیت برای شما این امکان را فراهم می نماید تا اجزای جداشده اسپیکر را در هر نقطه ای که احتیاج به صدای واضح تر دارد تعبیه کنید، تا در کل سالن ساده ای واضح و یکنواخت پخش گردد.

در بخش بالایی اسپیکر چهار کلید استاندارد تعبیه شده که شامل کلید پاور، کنترل حجم صدا و انتخاب منبع پخش می گردد. کلیدها با ساده ترین شکل ممکن در کنار هم قرار گرفته اند و در نگاه اول متوجه کیفیت ساخت بالای آن ها خواهید شد. این ساندبار از فناوری صدای Dolby Atmos پشتیبانی می نماید و با توان فراوری حداکثر 103 دسی بل صدا به صورت شفاف و تفکیک شده، تجربه مجذوب کنندهی از صوت را برای شما به همراه می آورد.

ساندبار جی بی ال مدل 9.1 با توجه به ووفر 300 واتی و توان کلی 820 واتی به کاررفته در آن می تواند محیط اطراف خود را به خوبی پوشش دهد. طیف گسترده ای از درگاه های کاربردی نظیر درگاه کارت حافظه، درگاه USB-C، درگاه میکرو USB و درگاه HDMI روی بدنه این محصول دیده می گردد که از کیفیت تصویری 4K نیز پشتیبانی می نماید.

این محصول حرفه ای دارای وای فای داخلی سازگار با Chromecast و Airplay 2 است. بدنه این ساندبار جی بی ال از جنس فلز و پلاستیک ABS فراوری شده تا کاربران هیچ نگرانی از بابت آسیب رسیدن به آن در صورت بروز اتفاقات غیر قابل پیش بینی نداشته باشند.

ساندبار حرفه ای سونی مدل HT-G700

سونی از جمله برندهای باکیفیت و خوش نام فعال در بازار ایران است که محصولاتی با امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد و مدل HT-G700 این برند نیز جزو ساندبارهای حرفه ای بازار به شمار می رود.

ساندبار سونی مدل HT-G700، یک سیستم صوتی سه کاناله با حداکثر توان خروجی بی نظیر 400 وات است که تفاوتی واقعی در شنیدن صدا را به وجود می آورد و یک تجربه باور نکردنی از پخش صوت را به شما ارائه می دهد. به لطف پشتیبانی از فناوری صدای Dolby Atmos، این ساندبار حرفه ای سونی می تواند صدا را از همه جهات با حداکثر صدای 7.1.2 کانال هم پخش نماید.

سونی در این محصول خود از فناوری های پیشرفته ای بهره برده که Dolby digital، یکی از آن هاست. این فناوری امکان تفکیک صدا را در چندین کانال فراهم نموده و صدایی فراگیر و طبیعی از سیستم صوتی را به گوش کاربران می رساند. طراحی این محصول به گونه ای بوده که فضای زیادی را اشغال نمی نماید، بنابراین در محیط های با فضای کم نیز می توان از آن استفاده کرد.

سونی از تکنولوژی Vertical Surround Engine یا همان DTS X نیز در این محصول گران قیمت خود بهره برده تا صدا باکیفیت بسیار بالایی پخش گردد و به طور کاملاً هماهنگ با تصویر تلویزیون در اختیار کاربران قرار بگیرد. بعلاوه حالت های مختلف صدای Music ،Cinema Mode، Night Mode نحوه پخش محتواهای نمایشی با سیستم صوتی G700 را متفاوت می سازند.

این محصول از درگاه کارت حافظه ، USB و درگاه HDMI بهره می برد و از فرمت های صوتی مختلفی نظیر ACC ،FLAC ،MP3 ،WMA پشتیبانی می نماید. در کنار این مزایا ضروری است بدانید که این مدل ساندبار به وسیله بلوتوث (ورژن 5) به سیستم پخش متصل می گردد و امکان تنظیمات دستگاه با ریموت کنترل مخصوص و بعلاوه اپلیکیشن اختصاصی سونی نیز وجود دارد.

ساندبار یاماها مدل YAS-207

اگر قصد خرید یک محصول باکیفیت و خوش صدا برای محیط های با فضای کوچک را دارید، احتمالا می توانید روی قابلیت های مدل YAS-207 به عنوان یکی از ساندبارهای حرفه ای برند یاماها حساب باز کنید.

ساندبار یاماها مدل YAS-207 حداکثر توان خروجی 200 واتی را به کاربران ارائه می دهد و از دو یونیت ساندبار و ساب ووفر تشکیل شده که در کنار یکدیگر به خوبی وظیفه فراوری و پخش صدا را انجام می دهند. اتصال این دو قطعه به وسیله بلوتوث اجرا شده و مزاحمتی بابت کابل های اضافه ایجاد نمی نمایند.

درگاه های ارتباطی متنوع این محصول سبب می گردد که اتصال آن به تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتالی به سادگی اجرا شده و کاربران برای این موضوع محدودیت خاصی نداشته باشند. اتصال بی سیم بلوتوث علاوه بر اتصال ساندبار و ساب ووفر به یک دیگر باعث می گردد بتوانید گوشی هوشمند، تبلت و سایر دستگاه های دیجیتالی را به صورت بی سیم به دستگاه متصل کنید.

ساندبار یاماها مدل YAS-207 از سه طریق مختلف به تلویزیون شما متصل می گردد. پورت HDMI، درگاه آنالوگ صدا و ورودی اپتیکال این امر باعث می گردد ساندبار به طیف گسترده ای از تلویزیون ها قابل اتصال باشد. تکنولوژی های DTS و Dolby برای این ساندبار تعبیه شده است و باعث می گردد صدایی سه بعدی و باکیفیت را دریافت کنید.

حالت های صوتی این ساندبار شامل Music ،TV Program ،Movie ،Sport، Game می گردد و می توانید مطابق با برنامه در حال پخش آن را تغییر دهید. طراحی مدرن و ظریف این ساندبار هم یکی دیگر از مزایای آن به شمار میرود که هماهنگی بی نظیری با تلویزیون های تخت و مشکی رنگ ایجاد می نماید. بلوتوث نسخه 4.1 این محصول نیز تا حداکثر 10 متر برد دارد و اتصال پایداری را با دستگاه هوشمند شما ایجاد می نماید.

این ساندبار که قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد، صدای بسیار شفافی را به گوش کاربران می رساند و اگر در پی شنیدن بیس عمیق هستید، این محصول به خوبی می تواند رضایت شما را فراهم کند. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به پشتیبانی از فناوری VIRTUAL DTS X اشاره نمود.

ساندبار ال جی مدل SN7Y

محصولات شرکت کره ای ال جی در بازار ایران همیشه از محبوبیت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده اند و این موضوع برای ساندبار مدل SN7Y این شرکت نیز به خوبی صدق می نماید.

ساندبار ال جی مدل SN7Y از نوع سه کاناله با حداکثر توان خروجی 380 وات است که در مجموع صدای بسیار شفاف و باکیفیتی را به گوش کاربران می رساند. این ساندبار که محصول سال 2020 شرکت ال جی است، از یک ساب ووفر نیز تشکیل شده که بیس بسیار خوبی را ارائه می دهد و در عین حال برای استفاده در محیط های کوچک نیز کاملاً مناسب است.

ال جی در این مدل سیستم صوتی خود از فناوری High Resolution Audio یاری گرفته تا بتواند وضوح صدا را تا جایی که امکان دارد افزایش دهد. یاری گرفتن از این فناوری ها موجب شده تا صدایی که به گوش کاربران می رسد به واقعیت نزدیک تر باشد.

بعلاوه باید به پشتیبانی این محصول از تکنولوژی هوش مصنوعی AI Sound Pro نیز اشاره کنیم که برای تنظیم اتوماتیک سطح صدا مورد استفاده قرار می گیرد و توانایی این را دارد تا محتوای در حال پخش تلویزیون را با توجه به محیط اطراف تنظیم کند. برای مثال در جاهای شلوغ صدای دیالوگ ها را شفاف می نماید. تنظیمات این نوع فناوری به صورت اتوماتیک انجام می گردد و دارای حالت های مختلف اخبار، ورزشی و سینمایی است.

در اصل سیستم صوتی این ساندبار 3.1.2 کاناله است و دو بلندگوی 30 وات در جلو، دو عدد اسپیکر 35 وات و بلندگوی مرکزی 30 وات آن را تشکیل داده اند. روی ساندبار SN7Y نشانگر LCD را مشاهده خواهید کرد که به نوعی راهنمای شما خواهند بود.

فناوری صدای Dolby Atmos و Dolby Vision و HDR10 Passthrough، از جمله مجذوب کننده ترین فناوری هایی هستند که در SN7Y تعبیه شده اند. این محصول از بلوتوث نسخه 4.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند استفاده می نماید و بردی حداکثر 10 متری دارد. SN7Y، از جمله ساندبارهای حرفه ای در بازار است که قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای را نیز دارد.

درگاه های ورودی این ساندبار ال جی شامل یک پورت USB، ورودی و خروجی HDMI و ورودی Optical می گردد و از فرمت های مختلف صدا نیز به خوبی پشتیبانی می نماید.

ساندبار کریتیو مدل Sound Blasterx Katana

اگر از کاربران گیمر هستید و برای داشتن یک تجربه صوتی بسیار خوب در پی یک ساندبار حرفه ای می شد، ساندبار کریتیو مدل Stage Air، قابلیت های بسیار مناسبی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

این ساندبار که به طور ویژه برای استفاده کاربران گیمر طراحی شده، یک محصول فوق العاده باکیفیت و خوش قیمت است که از قابلیت نورپردازی بهره می برد و هیجان بازی کردن را برای شما به یک تجربه لذت بخش تبدیل می نماید. این محصول طراحی مجذوب کنندهی دارد و از ترکیبی از پلاستیک و فلز ساخته شده است. فرقی ندارد که با کنسول بازی می کنید یا PC، در هر حالت می توانید این ساندبار را به هر دو دیوایس متصل نموده و از امکاناتش بهره مند شوید.

این ساندبار از 16.8 میلیون رنگ پشتیبانی نموده و قابلیت شخصی سازی نورها را نیز به کاربران ارائه می دهد. برای مثال می توانید رنگ چراغ ها را با رنگ فضای بازی خود هماهنگ نموده و فضای بازی را طبیعی تر کنید. این سیستم مخصوصاً زمانی که نور فضا کم باشد، فضای بسیار هیجان انگیزی ایجاد می نماید.

این محصول دارای پنج یونیت اسپیکر داخلی با حداکثر توات خروجی 75 وات است که از آن ها صدایی پرقدرت فراوری می گردد. این دستگاه خوش ساخت، از فرمت های Dolby Digital، MP3، WMA، FLAC، Virtual Surround پشتیبانی می نماید تا کاربر بتواند به راحتی از فایل های صوتی خود استفاده کند.

Sound Blasterx Katana که یکی از ساندبارهای حرفه ای گیمینگ در بازار به شمار می رود، به وسیله کابل اپتیکال به تلویزیون متصل می گردد و درگاه ورودی AUX و USB نیز دارد. از دیگر ویژگی های کاربردی این محصول می توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.2، پشتیبانی از کدک های AAC و SBC، مجهز بودن به دو ورودی میکروفون و پشتیبانی از 7.1 کانال خروجی صدا به وسیله پورت USB اشاره نمود.

ساندبار سونی مدل HT-S40R

مدل HT-S40R، یکی دیگر از ساندبارهای حرفه ای سونی در بازار است که به لطف کیفیت صدای فوق العاده اش محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران پیدا نموده است.

اول از همه باید به طراحی بسیار شیک و کاربرپسند این محصول قدرتمند سونی اشاره کنیم که به خوبی با هر فضا و دیزاینی ست می گردد و مجذوب کنندهیت بصری دکوراسیون منزل شما را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

این محصول 5 اجزای مجزا دارد. اولین اجزای این سیستم صوتی ساندبار نواری شکل است که زیر تلویزیون قرار می گیرد و از سه بلندگوی قدرتمند نیز بهره می برد. یک ساب ووفر مستطیلی شکل، دو بلندگوی با ارتفاع نسبتا کم با یک عدد آمپلی فایر با قابلیت اتصال به دیوار دیگر اجزای HT-S40R را تشکیل می دهند.

این سیستم صوتی 5.1 کاناله دارای صدایی فراتر از انتظار یک کاربر است که حداکثر توان خروجی بی نظیر 600 وات را به کاربران ارائه می دهد. سونی برای رساندن صدایی قدرتمند و شفاف به گوش کاربران از فناوری های زیادی در این محصول استفاده نموده که Dolby Digital یکی از آن هاست. بعلاوه Dolby Audio و Dolby Dual نیز با همکاری یک دیگر صدایی فراگیر شفاف و بدون نویز را فراوری می نمایند، تا شما در اعماق صحنه ها و لابه لای موسیقی غرق شوید.

بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال این ساندبار به دستگاه های دیگر حداکثر بردی 10 متری دارد. بعلاوه باید به درگاه های USB و HDMI این محصول حرفه ای سونی اشاره کنیم تا کاربران محدودیتی برای استفاده از این ساندبار نداشته باشند. این محصول بیس فوق العاده نرمی دارد و صدایی شفاف و تفکیک شده را به گوش شما می رساند. موتور تقویت نماینده صدای S-Master نیز در ساندبار 5.1 کاناله سونی مدل S40R تعبیه شده که به تقویت صداها می پردازد.

ساندبار کنکورد مدل THM317

اگر در پی یک محصول باکیفیت و خوش صدا با بودجه زیر 10 میلیون تومان هستید، مدل THM317 به عنوان یکی از ساندبارهای حرفه ای برند کنکورد می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

این محصول، یک ساندبار سه کاناله با حداکثر توان خروجی فوق العاده 2800 وات است که می تواند به خوبی در فضاهای بزرگ از مراسم های شما میزبانی کند. البته باتوجه به این که این مدل دارای دو اسپیکر ایستاده است، در فضاهای کوچک نیز قابل استفاده خواهد بود.

ساندبار کنکورد مدل THM317، علاوه بر دو اسپیکر ایستاده، یک اسپیکر رو میزی نیز دارد. بعلاوه وجود ساب ووفر 8 اینچی باعث می گردد صدایی قوی با بیسی نرم و لذت بخش به گوش شما برسد. THM317 بعلاوه به درگاه های ارتباطی متنوعی مجهز است که امکان اتصال دستگاه های مختلف به روش های مختلف را فراهم می نماید.

این مدل دارای پورت USB است و از این رو کاربر می تواند فایل های صوتی با فرمت MP3 را به وسیله فلش مموری پخش کند. البته این دستگاه به بلوتوث نسخه 4.2 نیز مجهز است که روش ساده تری برای پخش کردن موسیقی به وسیله دستگاه های هوشمند محسوب می گردد و بردی حداکثر ده متری را به کاربران ارائه می دهد. برای وصل شدن به تلویزیون و دستگاه پخش، یک ورودی اپتیکال و یک ورودی کواکسیال برای دستگاه در نظر گرفته شده است.

بعلاوه باید به ورودی کارت حافظه میکرو SD و ورودی FM برای دسترسی به رادیو نیز اشاره نمود. یکی از قابلیت های جالب این مدل امکان اتصال دو میکروفون و قابلیت کارائوکه است که در مهمانی ها می تواند بسیار کاربردی باشد. انرژی این محصول حرفه ای از جانب برق شهری تأمین می گردد.

ساندبار سامسونگ مدل HW-C450

برند سامسونگ در بازار ساندبارها هم حرف زیادی برای گفتن دارد و به همین دلیل این مدل به لطف کیفیت خیلی خوب و قیمت مناسب مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.

در نگاه اول به این محصول، طراحی ساده و مینیمالی آن بسیار خودنمایی می نماید. رنگ بدنه تمام اجزای این محصول مشکی مات کار شده که با هر دکور و تلویزیونی به راحتی ست می گردد. ساندبار C450 دارای بلندگو های 2.1 کاناله است که از حداکثر توان خروجی 300 وات به خوبی پشتیبانی می نماید، بنابراین می توانید از آن برای متراژ های وسیع بهره ببرید.

این محصول از سه قسمت اسپیکر، ساب ووفر و ریموت کنترل تشکیل شده که در مجموع وزن مناسبی دارند و برای جابه جایی آن ها کار دشواری نخواهید داشت. یکی از امکانات مجذوب کننده این ساندبار، پشتیبانی از فناوری Virtual DTS:X است که در ایجاد صدای سه بعدی و فراگیر تأثیر به سزایی دارد و آن را به صورت یکنواخت در حالت های مختلف پخش می نماید.

بعلاوه ریموت کنترل این ساندبار سامسونگ با پشتیبانی از قابلیت Smart One، به کاربران این امکان را می دهد تا با فشار دادن آن، کنترل دستگاه و سایر وسایل دیگری که به تلویزیون متصل هستند را به صورت هم زمان انجام دهند.

به این قابلیت های خوب باید Dolby Digital و تکنولوژی Adaptive Sound Lite را نیز اضافه کنیم که به صورت اتوماتیک به بهبود شرایط صداها می پردازد و صدا را متناسب با محتوای در حال پخش هماهنگ به گوش کاربران می رساند. قابلیت Voice Enhance این ساندبار حرفه ای نیز برای ارتقاء صدا و بهبود شرایط آن به حالت مناسب و بدون نویز بسیار کاربردی خواهد بود.

از سایر مشخصات ساندبار C450 می توان به درگاه های ارتباطی متعدد مانند بلوتوث نسخه 4.2، ارتباط چندگانه، قابلیت بازی و BASS Boost اشاره نمود. وجود پورت USB در قسمت پشت ساندبار از دیگر راه های ارتباطی در این مدل است که کاربران می توانند محتواهای مد نظر خود را با استفاده از آن پخش نمایند. صدا در این ساندبار حرفه ای سامسونگ در حالت های مختلفی قابل تنظیم است که حالت بازی (Game) و حالت شب (Night) از جمله آن ها هستند.

سخن پایانی

در گذشته برای داشتن تجربه شنیداری کامل، کاربران باید از چندین بلندگوی مختلف همراه با کابل های زیاد بهره می برند. اما اکنون به لطف ساندبارها که نسل نو سینماهای خانگی به شمار می روند، دسترسی به یک تجربه صوتی فوق العاده عالی بسیار ساده تر و راحت تر شده است. در راهنمای خرید ساندبارهای حرفه ای خبرنگاران ، ما به معرفی و آنالیز 8 ساندبار پرقابلیت با بودجه 8 تا 40 میلیون تومان بازار پرداختیم تا برای انتخاب مناسب ترین گزینه خرید، وقت زیادی را صرف نکنید.

آیا شما تجربه استفاده از ساندبارهای حرفه ای معرفی شده را دارید؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 شهریور 1402 بروزرسانی: 22 شهریور 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2346

به "ساندبارهای حرفه ای بازار؛ معرفی 8 مدل پرقابلیت از 8 تا 40 میلیون" امتیاز دهید

114 کاربر به "ساندبارهای حرفه ای بازار؛ معرفی 8 مدل پرقابلیت از 8 تا 40 میلیون" امتیاز داده اند | 4.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساندبارهای حرفه ای بازار؛ معرفی 8 مدل پرقابلیت از 8 تا 40 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید