آخرین اخبار انتخاباتی در 29 بهمن

به گزارش آخرین خبر، آخرین اخبار و اظهار نظرها در رابطه با انتخابات را میتوانید در این گزارش بخوانید.

آخرین اخبار انتخاباتی در 29 بهمن

توافق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با جبهه پایداری برای ارائه لیست مشترک

به گزارش خبرنگاران، نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری پس از مذاکراتی درباره انتشار یک لیست مشترک، در ساعات پایانی روز دوشنبه(28 بهمن) برای این موضوع به توافق رسیدند.

در این جلسه مشکل اصلی اختلاف نظرها حل شده و طرفین روی کلیات ارائه یک لیست به توافق رسیدند و صبح فردا جزییات این توافق اعلام می گردد.

لیست های فرعی دلیلی بر وجود موازی کاری در جریان اصولگرایی نیست

در همین رابطه حسین قربانزاده، عضو جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: مانوری که بعضی رسانه های عمدتاً نزدیک به جریان رقیب درباره تعدد فهرست ها در میان اصولگرایان می دهند، یک کار سیاسی و تبلیغاتی است وگرنه در هر دوره ای از انتخابات ممکن است لیست های کوچکتر هم مطرح شوند.

راهی جز شرکت در انتخابات وجود ندارد

محمود صادقی، عضو فراکسیون امید مجلس هم با بیان اینکه تنها راه اثرگذاری مردم بر فرایند امور انتخابات است، انتخابات را مجرای دخالت اراده مردم عنوان نمود و گفت: به نظر من برای اثرگذاری در فرایند امور راهی جز شرکت در انتخابات وجود ندارد.

حمید در کامنتی برای این خبر نوشت: با سلام نیازی به حرف شما نیست ملت ولایتمدار ایران گوش به فرمان امام خامنه ای هستند و حضورپرشکوهی خواهندداشت.

ارایه گزارش های مردمی از تخلفات در امر انتخابات به شورای نگهبان

همچنین عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توییتر گفت: در سامانه مردم - ناظر گزارش های مردمی از تخلفات در امر انتخابات دریافت نموده ایم. مواردی که قابلیت پیگیری داشته و همراه با مستندات متقنی توسط گزارشگران ارایه شده، جهت آنالیز و اقدامات قانونی لازم ارجاع شده است.

قانون، کف و سقفی برای هزینه تبلیغات انتخاباتی مشخص ننموده/ منشاء هزینه نمودها باید اعلام گردد

محسن کوهکن، یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این که قانون، کف و سقفی برای هزینه تبلیغات کاندیداهای مجلس روشن ننموده، در عین حال گفت: براساس قانون جدید مصوب مجلس شورای اسلامی منشاء هزینه های انتخاباتی کاندیداها باید اعلام گردد.

مردم برای بقای خود در انتخابات شرکت نمایند

همچنین علی اصغر احمدی، دبیر کل حزب همبستگی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: مردم می دانند باید برای بقای خودشان و حفظ تمامیت ارضی و اظهار وجود در جهان در انتخابات شرکت نمایند.

مخاطبی که خود را شهفرایند معرفی کرد در کامنتی نوشت: الان نفهمیدم این جمله تشویق بود یا تهدید؟

انصراف 238 داوطلب انتخابات مجلس در استان تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از انصراف 238 داوطلب انتخابات مجلس در استان تهران اطلاع داد.

وی با اشاره به اینکه از روز پنجشنبه 24 بهمن مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی همزمان در سراسر کشور شروع شده است، اضافه نمود: از همه نامزدهای انتخابات می خواهیم از فرصت تبلیغات تا ساعت 8 صبح پنجشنبه اول اسفند برای معرفی خود و افزایش شور و نشاط انتخاباتی استفاده نمایند.

این گزارش درحال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 816

به "آخرین اخبار انتخاباتی در 29 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار انتخاباتی در 29 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید