آشوبی: تغییری در تفکرات کالدرون ایجاد نشود، بهتر است برود، پرسپولیس دورنمای خوبی ندارد

به گزارش آخرین خبر، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تغییری در روش یا تفکر کالدرون ایجاد نشود، جدا شدنش بهتر است.

آشوبی: تغییری در تفکرات کالدرون ایجاد نشود، بهتر است برود، پرسپولیس دورنمای خوبی ندارد

فرزاد آشوبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی گفت: این ملاقات نشان داد کالدرون همچنان سر درگم است. نوع استفاده او از بازیکنانی که در ترکیب قرار می دهد و پست هایی که برای آنها تعریف می نماید و روش بازی تیم، اصلاً توجیهی ندارد. من با این شرایط خیلی امیدوار نیستم پرسپولیس بتواند نوسان نتایجش را رفع کند.

وی در خصوص اینکه همچنان بعضی از طرفداران پرسپولیس معتقدند کالدرون باید از این تیم جدا گردد، گفت: من نمی خواهم بگویم کالدرون باید برود یا بماند، اما اگر تغییری در روش یا تفکری او ایجاد نگردد، جدا شدنش بهتر است. به هیچ عنوان درک نکردم نادری را با چه توجیهی در بال راست استفاده می نماید. خیلی عجیب است؛ یا کالدرون نسبت به کیفیت بازیکنانش مطلع نیست یا اینکه منطقی پشت تصمیماتش وجود ندارد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در لیگ برتر خاطر نشان کرد: خیلی زود است در خصوص دور شدن پرسپولیس از قهرمانی صحبت کنیم. استقلال تیم چهاردهم جدول بود، اما الان سوم است. هنوز چیزی تمام نشده است، اما این فرایند پرنوسان و سینوسی پرسپولیس دور نمای خوبی را نشان نمی دهد. کالدرون باید به منطق رو کند، نه احساس. با این شرایط شاید فرصتی برای بازگشت نماند، اتفاقی که اکنون در لیگ برای پرسپولیس افتاده است. کالدرون باید در تصمیماتش پشتوانه منطقی خوبی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 604

به "آشوبی: تغییری در تفکرات کالدرون ایجاد نشود، بهتر است برود، پرسپولیس دورنمای خوبی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوبی: تغییری در تفکرات کالدرون ایجاد نشود، بهتر است برود، پرسپولیس دورنمای خوبی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید