احتمال حضور توتی و روسی در تیم ملی ایتالیا

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: سرمربی 56 ساله تیم ملی فوتبال ایتالیا تاکید نمود هر بازیکنی می تواند برای حضور در ترکیب این تیم در جام جهانی امید داشته باشد.

احتمال حضور توتی و روسی در تیم ملی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایتالیا سه شنبه شب با فزونی 2 بر یک مقابل جمهوری چک در چارچوپ رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی 2014 جواز حضور در مرحله پایانی این مسابقات را به دست آورد.

چزاره پراندلی، سرمربی آتزوری در گفت و گو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: وقتی عنوان می کنم فرانچسکو توتی هم می تواند در ترکیب تیم ملی فوتبال ایتالیا حضور داشته باشد به این معنا است که هر کسی می تواند امیدوار باشد به ترکیب تیم ملی راه یابد. تاکید می کنم هر بازیکنی شانس حضور در جام جهانی را دارد.

توتی، کاپیتان رم که از بازی های ملی خداحافظی نموده است با توجه به شرایط خوبی که دارد احتمال دعوتش به تیم ملی از سوی پراندلی وجود دارد. حالا بازیکنانی همچون دی ناتاله و جوزپه روسی هم این شانس را دارند تا بار دیگر برای لاجوردی پوشان ایتالیا بازی نمایند.

وی اضافه نمود: روسی امتیازات خوبی برای تیم دارد و بازیکنی کلیدی است. ما احتیاج داریم تا در ماه های آینده به خوبی کار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در مورد ماریو بالوتلی هم گفت: اینکه ماریو بالوتلی می تواند ما را به پیروزی سوق دهد باید بگویم همینطور است و کاملاً با این موضوع موافقم. باید از هوادارانی که در استادیوم یوونتوس از ماریو حمایت کردند تشکر کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 276

به "احتمال حضور توتی و روسی در تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال حضور توتی و روسی در تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید