احداث تأسیسات گردشگری در آبشار چکان الیگودرز

به گزارش آخرین خبر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از احداث تأسیسات گردشگری جدید در آبشار چکان الیگودرز خبر داد.

احداث تأسیسات گردشگری در آبشار چکان الیگودرز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی گفت: احداث پل دسترسی، ساخت سکو و بهسازی بخشی از جهت آبشار چکان از جمله اقداماتی است که در کنار این آبشار منحصربه فرد به منظور رفاه حال بیشتر گردشگران و مسافران و فراهم کردن امکانات زیرساختی، انجام شده است.

او با بیان اینکه برای احداث این تأسیسات دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است، اضافه نمود: پیش از این نیز سرویس بهداشتی و سکو در کنار این جاذبه گردشگری احداث شده بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان شرح داد: بهسازی جهت رودخانه و تکمیل راه دسترسی به این آبشار نیز در سال جاری در دستور کار این اداره کل واقع شده است.

آبشار چکان در جنوب غربی شهرستان الیگودرز با ارتفاع 30 متر و عرض تاج چهار متر در جنوب شرقی استان لرستان، در دامنه کوه های زاگرس مشرف به دره چکان و در نزدیکی روستاهای حسین آباد و دهقادی قرار گرفته و در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1024

به "احداث تأسیسات گردشگری در آبشار چکان الیگودرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث تأسیسات گردشگری در آبشار چکان الیگودرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید