ارتش تا به امروز بیش از 6000 تخت بیمارستانی برپا کرده است

به گزارش آخرین خبر، فرمانده نزاجا با اشاره به افتتاح بیمارستان 2 هزار تختخوابی در تهران گفت: تا کنون 4750 تخت بیمارستانی دیگر در استان های مختلف توسط ارتش برپا شده است.

ارتش تا به امروز بیش از 6000 تخت بیمارستانی برپا کرده است

به گزارش ، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2000 تختخوابی شهید دکتر هجرتی نزاجا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش رزمایش بزرگ لبیک یا امام خامنه ای را بنا به اوامر فرماندهی کل ارتش در گستره 24 استان در حال برگزاری دارد و در این رزمایش 19 قرارگاه منطقه ای در حال هدایت 63 یگان فعال هستند.

امیر حیدری گفت: علاوه بر مجتمع بیمارستان 2 هزار تخت خوابی که در تهران افتتاح شد، تا به امروز 4750 تخت بیمارستانی دیگر در استان های مختلف توسط کارکنان ارتش برپا شده است، همچنین اعلام می کنیم که نزاجا آمادگی ایجاد 8000 تخت بیمارستانی دیگر در سطح کشور را دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نگاه نزاجا به ویروس کرونا از ابتدا تهاجمی بوده و تا ریشه کن کردن ویروس منحوس رزمایش این نیرو ادامه خواهد یافت، شرح داد: از تعداد 56 بیمارستانی که توسط نیرو های مسلح برای مقابله و درمان کرونا در کشور برپا شده، 27 بیمارستان را نزاجا برپا کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 950

به "ارتش تا به امروز بیش از 6000 تخت بیمارستانی برپا کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش تا به امروز بیش از 6000 تخت بیمارستانی برپا کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید