ارسال پیامک به تاییدشدگان مسکن ملی از امروز

به گزارش آخرین خبر، نتایج پالایش متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن به اتمام رسید و از امروز به تدریج نتایج پالایش به تایید شدگان، پیامک می گردد؛ بنا به گفته وزیر راه و شهرسازی نیمی از ثبت نام کنندگان ریزش نموده اند.

ارسال پیامک به تاییدشدگان مسکن ملی از امروز

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران، وزارت راه و شهرسازی از اتمام پالایش مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن اطلاع داد و بیان کرد: از امروز و به تدریج نتایج پالایش ها به متقاضیان واجد شرایط پیامک می گردد و پذیرفته شدگان برای احراز شرایط باید به ادارات کل راه و شهرسازی استان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

پالایش مسکن ملی در سه مرحله اجرا شده و به اتمام رسیده است. هم اکنون آمار تایید شدگان در اختیار استانها واقع شده است.

متقاضیانی که واجد شرایط هستند از امروز و به تدریج به آنها پیامک ارسال می گردد. پذیرفته شدگان باید برای احراز شرایط با مدارک و مستندات خود با مشخص وقت قبلی به ادارات کل راه و شهرسازی استان های محل سکونت خود مراجعه نمایند.

در این خصوص محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از ریزش 50 درصدی ثبت نام نمایندگان مرحله دوم طرح اقدام ملی اطلاع داده و گفته است نیمی از کسانی که نام نویسی کردند دارای مسکن شخصی هستند.

به گزارش خبرنگاران، با شیوع بحران کرونا، متقاضیان مسکن ملی به وسیله سامانه به نشانی tem.mrud.ir و یا به وسیله پیامک اقدام به ثبت نام کردند که پالایش بیش از یک میلیون متقاضی مرحله دوم اجرا شده است. به گفته معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مجموع ثبت نام نمایندگان مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1030

به "ارسال پیامک به تاییدشدگان مسکن ملی از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال پیامک به تاییدشدگان مسکن ملی از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید