اشتغال در آمریکا با بیشترین افت در چهار سال اخیر روبرو شد

به گزارش آخرین خبر، فرصت های شغلی جدید آمریکا در ماه نوامبر با بیشترین افت در چهار سال اخیر روبرو شد، در حالی که تعداد نیروی جذب شده در این ماه با رشد متوسطی همراه بوده است.

اشتغال در آمریکا با بیشترین افت در چهار سال اخیر روبرو شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از رویترز، فرصت های شغلی جدید آمریکا در ماه نوامبر (جدیدترین داده های منتشر شده) با بیشترین افت در 4 سال اخیر روبرو شدند، در حالی که تعداد استخدام های ثبت شده در این ماه با رشد متوسطی همراه بوده است. این نشان می دهد حال وهوای بازار کار در خاتمه 2019 با افت همراه بوده است.

وزارت کار آمریکا گفت فرصت های شغلی جدید ایجاد شده در این ماه (شاخص تقاضای بازار کار) 561000 مورد کاهش یافته است تا به 6.80 میلیون شغل برسد. این بزرگترین افت این بخش از آگوست 2015 تا کنون است و سطح فرصت های شغلی را به پایین ترین سطح آن از مارس 2018 تا کنون رسانده است.

تحلیل گران معتقدند فرایند کاهش فضا های خالی شغلی در ادارات و شرکت ها و نرخ متوسط استخدام نشان می دهد که کارفرمایان تقاضا برای نیروی کار را کاهش داده اند. با این همه فرصت های شغلی همچنان در سطح بالایی قرار دارند.

بیشترین افت فرصت های شغلی در ماه نوامبر مربوط به بخش خصوصی بود؛ فرصت های شغلی این بخش 520 هزار مورد کاهش یافت. در ماه نوامبر تعداد فرصت های شغلی آزاد در پست های دولتی هم 42 هزار مورد کاهش یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 748

به "اشتغال در آمریکا با بیشترین افت در چهار سال اخیر روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال در آمریکا با بیشترین افت در چهار سال اخیر روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید