اعتصاب کارکنان ادارات شهرداری در یونان

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: کارکنان و کارگران ادارات شهرداری یونان امروز در اعتراض به برنامه های دولت این کشور در راستای سیاست های ریاضت مالی و کاهش تعداد کارمندان دولت، دست به اعتصاب زدند.

اعتصاب کارکنان ادارات شهرداری در یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، کارکنان و کارگران ادارات شهرداری یونان امروز (دوشنبه) در اعتراض به برنامه های دولت این کشور در راستای سیاست های ریاضت اقتصادی و کاهش تعداد کارمندان دولت، دست به اعتصاب زدند.

اتحادیه کارمندان دولت یونان نیز پیش از این خواهان اعتصاب 4 ساعته تمام اعضای این اتحادیه در شهر آتن، پایتخت یونان، شده بود. این اعتصاب امروز از ساعت 12 ظهر به وقت محلی به مدت 4 ساعت ادامه خواهد داشت.

اعتصاب کارکنان و کارگران ادارات شهرداری، تمام خدمات محلی از جمله جمع آوری زباله به استثنای خدمات رفاهی و اجتماعی را در بر می گیرد.

این در حالی است که یونان با اجرای سیاست های ریاضت اقتصادی میخواهد تا نظر مساعد وام دهندگان بین المللی را برای اعطای یاری اقتصادی 8.1 میلیارد یورویی به این کشور جلب کند. اتحادیه اروپا 6.3 میلیارد یورو و صندوق بین المللی پول نیز 1.8 میلیارد یورو از این یاری اقتصادی را تامین خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 287

به "اعتصاب کارکنان ادارات شهرداری در یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب کارکنان ادارات شهرداری در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید