بانک ها پرونده های تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران/ایلام سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بانک ها ظرف 48 ساعت شرایط پرونده های مانده برای دریافت تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند.

بانک ها پرونده های تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

جهانگیر رستم زاد در نشست بررسی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اظهار کرد: با توجه به اینکه 2 رسته جدید برای دریافت تسهیلات به صنوف آسیب دیده از کرونا اضافه شده اند، باید تسهیلات اختصاص یافته هرچه سریع تر جذب شود.

وی با بیان اینکه باید اطلاع رسانی به افراد ثبت نام شده انجام گیرد تا هر چه سریع تر تسهیلات مصوب را جذب کنند، شرح داد: افراد باید مطلع شوند که عدم مراجعه به بانک برای معین تکلیف تسهیلات به منزله انصراف و جایگزین شدن نفر بعدی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از بانک های عامل و دستگاه های تخصصی خواست تا روز دوشنبه آینده شرایط پرونده های موجود را معین تکلیف و پرونده های باقی مانده را به منزله انصراف به دستگاه تخصصی برای اعمال جایگزین جدید معرفی کنند.

3500 فقره تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد

بهروز یاسمی مدیر امور شعب بانک ملی ایلام نیز از پرداخت سه هزار و 500 فقره تسهیلات به صنوف آسیب دیده از کرونا توسط این بانک خبر داد و اظهار کرد: مبلغ تسهیلات پرداختی این میزان پرونده 281 هزار و 19 میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه 10 پرونده در حال توزیع، یک هزار و 37 پرونده در دست بررسی ، 24 پرونده مصوب و 17 پرونده منعقد شده است، شرح داد: تعداد کل پرونده های تسهیلات کرونا در این بانک چهار هزار و 577 فقره به مبلغ 408 میلیارد و 982 میلیون ریال و اشتغال پنج هزار و 169 نفر بوده است.

یاسمی با تاکید بر اینکه افراد با کمک سامانه آیوا بدون مراجعه به بانک و بدون ضامن از منزل می توانند، تسهیلات بگیرند، شرح داد: بانک ملی در سال جاری یک هزار و 956 مورد تسهیلات ودیعه مسکن ، 2 هزار و 311 فقره تسهیلات ازدواج و 500 فقره تسهیلات تبصره 16 پرداخت کرده است.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام از افرادی که در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند، خواست با تسریع در مراجعه به بانک شرایط تسهیلات خود را معین تکلیف کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1455

به "بانک ها پرونده های تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک ها پرونده های تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید