برنامه جامع ساماندهی تبلیغاتی اصناف قشم تهیه می گردد

به گزارش آخرین خبر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برنامه جامع ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی اصناف با هدف حذف نازیبایی های بصری سطح شهر قشم، درگهان و محورهای مواصلاتی جزیره قشم تهیه و تدوین می گردد.

برنامه جامع ساماندهی تبلیغاتی اصناف قشم تهیه می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در جلسه کارگروه تابلوهای اصناف که با حضور تعدادی از مدیران این سازمان برگزار گردید، اظهار کرد: برای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر قشم با هدف یکپارچگی، زیباسازی، بهسازی نمای بصری شهری و معین شدن تابلوهای مجاز از غیرمجاز باید با برنامه ریزی اقدام کرد.

وی ادامه داد: تبلیغات مربوط به فعالیت های مختلف مالی و اصناف در سطح شهر، تبلیغات واحدهای صنفی درون مجتمع های تجاری، هتل ها، محورهای مواصلاتی بخش های مختلف جزیره و سایت های گردشگری مهمترین فضاهای تبلیغاتی هستند که با تهیه و تدوین طرحی جامع ساماندهی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید نمود: برای تدوین دستورالعمل و آیین نامه ساماندهی فضای تبلیغاتی باید با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، نیروهای پلیس اماکن، شهرداری و با مشورت نمایندگان فعالین مالی و اصناف اقدام کرد تا با کمترین هزینه و جلوگیری از موازی کاری، زیباسازی سیما و منظر شهری اجرا گردد.

مومنی در سرانجام اعلام نمود: پس از تدوین و ابلاغ آیین نامه مربوط به این حوزه، تمامی مالکان و مستاجران، مدیران مجتمع ها و مراکز تجاری و خدماتی، وکلا، پزشکان، صاحبان مشاغل و صنوف مختلف باید نسبت به ساماندهی تابلو فعالیت خود اقدام نمایند.

براساس این گزارش در ادامه تعدادی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم که در این جلسه حضور داشتند به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت حذف تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز و استانداردسازی تابلوهای مربوط به اصناف پرداختند.

لازم به ذکر است، در راستای صیانت از حقوق شهروندی و حذف نازیبایی های بصری و با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی اصناف شهر قشم اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1338

به "برنامه جامع ساماندهی تبلیغاتی اصناف قشم تهیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه جامع ساماندهی تبلیغاتی اصناف قشم تهیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید