بوسنی 0 - ایران 2؛ نمایش امیدوار کننده شاگردان اسکوچیچ

به گزارش آخرین خبر، خبرگزاری خبرنگاران- در چارچوب یک ملاقات تدارکاتی، تیم های ملی ایران و بوسنی با هم ملاقات کردند و در خاتمه نود دقیقه، ایران توانست با گل های کاوه رضایی و مهدی قائدی پیروزی را از آن خود کند.

بوسنی 0 - ایران 2؛ نمایش امیدوار کننده شاگردان اسکوچیچ

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایران در ادامه اردوهای آماده سازی خود با راهنمایی دراگان اسکوچیچ، امشب در دومین مسابقه تدارکاتی با راهنمایی این مربی کروات به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگوین رفت و با وجود اینکه پیش بینی می شد کار دشواری داشته باشد، اما با کار تیمی و نمایشی مطمئن و کم اشتباه، حتی یک موقعیت جدی به حریف اروپایی اش نداد و در آن طرف، توانست با گل های کاوه رضایی(46) و مهدی قایدی(1+90) به رجحان 2 بر صفر دست پیدا کند و دومین برد را پس از رجحان اخیرش مقابل ازبکستان جشن بگیرد.

ایران:

امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، علی قلی زاده، مرتضی پورعلی گنجی، احمد نوراللهی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، کاوه رضایی

بوسنی:

بوریچ، چورلوکا، کواچویچ، سانچانین، ناستیچ، پیانیچ، لونچار، رحمانویچ، تاتار، گوجاک و یازدیچ

لحظات حساس:

دقیقه 3: شوت پشت محوطه و زمینی عرفان هاجیچ را عابدزاده در اختیار گرفت.

دقیقه 14: ارسال پیانیچ از کرنر و ضربه سر کوواچویچ به عابدزاده رسید.

دقیقه 15: پاس پشت پای دیدنی قلی زاده و ارسال بلند محرمی موقعیت خطرناکی برای ایران به وجود آورد که پاس کاوه رضایی با ضربه سر و شوت محمدی را مدافعان بوسنی دفع کردند.

دقیقه 18: اشتباه چورلوکا، مدافع راست بوسنی و پاس به عقب این بازیکن، کاوه رضایی را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد که ضربه بغل پای این بازیکن را بوریچ به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 19: ضدحمله سریع ایران و پاس های پیاپی توسط قلی زاده و کاوه رضایی به امیری رسید، اما بوریچ با خروج به موقع از دروازه توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 63: انصاری فرد با نفوذ از سمت چپ محوطه جریمه بوسنی حمله خطرناکی به وجود آورد که ضربه او را پیریچ در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 68: دفع توپ محرمی با ضربه سر به رحمانوویچ رسید که شوت پشت محوطه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

توضیح گل ها:

بوسنی صفر - ایران 1 (دقیقه 46: کاوه رضایی): اشتباه بویان ناستیچ، مدافع بوسنی در سمت چپ زمین موجب شد تا وحید امیری با توپ گیری از او به کاوه رضایی پاس بدهد و این بازیکن فرصت طلبی و شوت پای چپ از داخل محوطه جریمه گل اول ایران را به ثمر رساند.

بوسنی صفر - ایران 2 (دقیقه 1+90: مهدی قایدی): پاس چیپ سعید عزت اللهی از میانه زمین به پشت مدافعان بوسنی، مهدی قایدی را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت روی پای او وارد دروازه شد تا گل دوم ایران بزند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1370

به "بوسنی 0 - ایران 2؛ نمایش امیدوار کننده شاگردان اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوسنی 0 - ایران 2؛ نمایش امیدوار کننده شاگردان اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید