تاثیرگذاری سفیر ایتالیا در برطرف تحریم علیه ایران، از سرمایه گذاری خارجی در کرمان استقبال می کنیم

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: استاندار کرمان گفت: سفیر با تجربه و باسابقه ایتالیا در ایران، می تواند در زمینه برطرف تحریم ها علیه ایران و بیان صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای آن، در جهان تاثیرگذار باشد.

تاثیرگذاری سفیر ایتالیا در برطرف تحریم علیه ایران، از سرمایه گذاری خارجی در کرمان استقبال می کنیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از کرمان، اسماعیل نجار در دیدار با سفیر ایتالیا در ایران که در شهر کرمان انجام شد، اظهار کرد: استان کرمان از ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه گردشگری، مالی، صنعتی و معدنی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه زمینه لازم برای هرگونه سرمایه گذاری در استان کرمان فراهم است، اضافه نمود: از هرگونه سرمایه گذاری خارجی استقبال می کنیم.

استاندار کرمان با بیان این که سلاح واقعی در جهانی کنونی، اخلاق، معنویت و صداقت است، توضیح داد: سلاح هسته ای در جهان، ناکارآمد است و این که ایران به صورت شفاف می گوید به دنبال سلاح هسته ای نیست، از روی اعتقادات خود، این حرف را می زند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت هسته ای جمهوری اسلامی ایران صلح آمیز است، اعلام کرد: فعالیت هسته ای حق مسلم مردم ایران است و هیچ کشوری نمی تواند این حق را از آن ها بگیرد.

نجار با اشاره به این که تهران و رم، مشترکات بسیاری در زمینه های فرهنگی و معنوی و سایر ابعاد دارند، گفت: ایتالیا، صندلی بالای معنوی و دینی مسیحیت در واتیکان و از سوی دیگر ایران نیز صندلی معنوی ویژه ای در جهان دارد.

استاندار کرمان با تاکید بر لزوم همکاری ملت های ایران و ایتالیا، اعلام کرد: انتظار ما از ایتالیا این است که مستقل بیندیشد و عمل کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 279

به "تاثیرگذاری سفیر ایتالیا در برطرف تحریم علیه ایران، از سرمایه گذاری خارجی در کرمان استقبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیرگذاری سفیر ایتالیا در برطرف تحریم علیه ایران، از سرمایه گذاری خارجی در کرمان استقبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید