تذکر مجدد نماینده اهواز در مورد مسکن کارکنان لوله سازی اهواز

به گزارش آخرین خبر، نماینده مردم اهواز در مجلس در مورد وضعیت مسکن کارکنان لوله سازی اهواز با بیان اینکه منازل کارکنان لوله سازی هنوز در ملکیت بانک است مجدادا به وزیر اقتصاد تذکر داد.

تذکر مجدد نماینده اهواز در مورد مسکن کارکنان لوله سازی اهواز

به گزارش خبرنگاران، علی ساری در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) در تذکری شفاهی گفت: در جلسات علنی گذشته به وزیر اقتصاد در خصوص منازل کارکنان لوله سازی اهواز تذکر دادم. اخیراً بانک در پاسخ به تذکر اینجانب گفته است که این منازل متعلق به ما نیست. واقعیت اما این را نشان می دهد که منازل هنوز در ملکیت بانک ملی است و فقط یک وکالتی به مشتری داده شده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: سال 93 قیمت کارشناسی این منازل 2040 میلیارد ریال و سال 97 بعد از 5 سال و با احتساب گرانی ها به قیمت 2828 میلیارد ریال فروخته اند. سوال اینجاست که چرا ظرف این پنج سال برای فروش املاکی که بیش از املاکی که بیش از 10 مزایده برای آنها برگذار نموده است، حق را به ساکنین حقیقی آنها نمی دهد؟ ماده 8 قانون ساماندهی و حمایت از فراوری حق را به ساکنین حقیقی می دهد. چرا بانک این طور می نماید؟

وی در خاتمه خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا آب شرب روستاها در اهواز به طور مکرر قطع می گردد؟

نماینده مردم اهواز در مجلس در جلسه علنی نوبت عصر هفته گذشته در خصوص کارکنان لوله سازی اهواز گفت بود: تذکر اول بنده به وزیر اقتصاد در خصوص منازل کارکنان لوله سازی اهواز است. این منازل که در اختیار بانک ملی بوده است. علی رغم اقدام کارکنان برای خرید منازل مسکونی و عدم پاسخگویی بانک ملی، بانک مذکور در اقدامی عجیب منازل این عزیزان را با قیمتی باورنکردنی به یک شخص واگذار نموده است. فردی که منازل از طرف بانک به او واگذار شده است، با شیوه های بسیار زشت و اعمال زور توسط افراد شرور نسبت به اخراج کارکنان لوله سازی اهواز از منازل اقدام می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 196

به "تذکر مجدد نماینده اهواز در مورد مسکن کارکنان لوله سازی اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر مجدد نماینده اهواز در مورد مسکن کارکنان لوله سازی اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید