تصاویر، فعالان محیط زیست این بار در منطقه اقتصادی لندن تجمع کردند

به گزارش آخرین خبر، فعالان محیط زیست با تجمع در قلب تجاری و اقتصادی لندن، از سیاستمداران انگلیسی و نهادهای اقتصادی این کشور خواستند برای مقابله با تغییرات اقلیمی وارد عمل شوند.

تصاویر، فعالان محیط زیست این بار در منطقه اقتصادی لندن تجمع کردند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ده ها نفر از فعالان محیط زیست در اعتراض به آنچه نقش نهادهای اقتصادی در تغییرات اقلیمی خوانده اند، امروز (دوشنبه) در قلب تجاری و اقتصادی لندن تجمع کردند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، معترضان جنبش شورش ضد انقراضی خیابان های اطراف تقاطع بانک که محل استقرار بسیاری از بانک ها و نهادهای اقتصادی انگلیس است را مسدود کردند.

کارولینا رزا سخنگوی شورش ضد انقراضی گفت: شهر لندن نقطه وصلی مهم در این نظام جهانی است که دارد دنیای ما را نابود می نماید.

این جنبش از چند روز پیش کارزاری دو هفته ای از نافرمانی مدنی را شروع نموده که هدف آن مقابله با نهادهایی است که به ادعای سران این جنبش در استفاده از سوخت های فسیلی و تغییرات اقلیمی نقش داشته اند.

به گفته پلیس، از ابتدای این کارزار تاکنون بیش از 1300 نفر بازداشت شده اند.

پلیس لندن امروز در توییتر به این جنبش درباره ایجاد اختلال در عبور و مرور هشدار داده و نوشته است: در حال حاضر معترضان دارند جاده های اطراف تقاطع بانک را مسدود می نمایند.

این گروه کوشش می نماید با اعتراضات غیرخشونت آمیز دولت های اروپایی را به سمت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و به صفر رساندن آن تا سال 2025 میلادی سوق دهد.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 409

به "تصاویر، فعالان محیط زیست این بار در منطقه اقتصادی لندن تجمع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، فعالان محیط زیست این بار در منطقه اقتصادی لندن تجمع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید