تفاوت 2 اپلیکیشن روبیکا و سروش از دیدگاه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش آخرین خبر، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است تبلیغ سیاسی برای برخی از اپلیکیشن های ایرانی باعث عدم استقبال کاربران از آن شده است.

تفاوت 2 اپلیکیشن روبیکا و سروش از دیدگاه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران محمدجواد آذری جهرمی از وزرای دولت دوازدهم است که به خاطر شبکه های اجتماعی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته. او درباره تفاوت دو پلت فرم ایرانی در شبکه های اجتماعی، معتقد است باید به روبیکا و سروش به عنوان دو نمونه متفاوت نگریست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره این دو نرم افزار ایرانی می گوید: در عرصه پیام رسان در صداوسیما دو محصول تبلیغ می شود، یک محصول سروش بود و دیگری روبیکا، سروش را با دیدگاه سیاسی تبلیغ کردند و روبیکا را با دیدگاه عادی. من دیده ام که در روبیکا وقتی یک بازیگر پست می گذارد 600هزار لایک می خورد، پس یعنی اینگیجمنت و اینتروژن های آن بالاست و کاربر با آن ارتباط برقرار کرده است.

به گفته آذری جهرمی، زیرساخت روبیکا و سروش با هم فرقی نمی کند. او با بیان اینکه روبیکا حتی از ما وام و امکانات هم دریافت نکرده است می گوید: اما سروش مطابق دستور مرکز ملی فضای مجازی امکاناتی گرفته است. پس مشکل زیرساخت فنی نیست، نوع نگاه و سیاستگذاری است.

مشروح سخنان نوروزی آذری جهرمی را بخوانید.

60231

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 133

به "تفاوت 2 اپلیکیشن روبیکا و سروش از دیدگاه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات" امتیاز دهید

10 کاربر به "تفاوت 2 اپلیکیشن روبیکا و سروش از دیدگاه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت 2 اپلیکیشن روبیکا و سروش از دیدگاه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید