تلفات مزدوران خارجی در حومه لاذقیه و ادلب، ادامه حملات تروریست ها به مناطق مسکونی

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: منابع سوری از چندین عملیات ویژه ارتش سوریه علیه مخفیگاه های تروریست ها در حومه دمشق، کشف یک تونل در ورودی شمالی اردوگاه یرموک و هلاکت شمار زیادی از تروریست های مزدور در حومه لاذقیه و ادلب خبر دادند.

تلفات مزدوران خارجی در حومه لاذقیه و ادلب، ادامه حملات تروریست ها به مناطق مسکونی

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، یگان هایی از ارتش سوریه کوشش تروریست ها برای نفوذ به مناطق امن در بخش قدیمی شهر حلب را ناکام گذاشتند.

نیروهای ارتش همچنین با حمله به مراکز تجمع تروریست ها در مناطق مختلف حلب، حماه و درعا، ضمن به هلاکت رساندن شماری از آنها، سلاح ها و مهمات متعلق به آنها را هم منهدم کردند.

از سوی دیگر کوشش تروریست ها برای حمله به مردم روستاهای ابوالعلایا و الحصویه بازنده شد و شماری از این افراد کشته و زخمی شدند.

منابع سوری همچنین از کشف یک تونل در ورودی شمالی اردوگاه یرموک خبر دادند که تروریست ها برای تردد و انبار سلاح استفاده می کردند.

در حومه لاذقیه، یگان هایی از ارتش سوریه، یک موشک انداز و انبار مهمات متعلق به تروریست ها را منهدم کردند و شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند که بیشتر آنها غیر سوری بودند.

یک منبع نظامی به سانا گفت یگان هایی از ارتش سوریه، یک انبار مهمات و مراکز تجمع تروریست ها را در روستاهای الغنیمیه، کتف الرمان، غمام و بیت عوان منهدم کردند و شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساندند.

این منبع اضافه کرد از جمله تروریست های کشته شده، فردی به نام متعب الحربی ملقب به ابوعبدالله تروریست سعودی و سرکرده یک گروه وابسته به داعش و ابوطه عراقی و سعدالخلیل ملقب به ابوراکان هستند.

این منبع گفت شمار زیادی از تروریست ها که بیشتر آنها غیر سوری بودند در روستاهای الروضه، الکبیر، العطیره و مرج خوخه به هلاکت رسیدند و تجهیزات نظامی و موشک انداز آنها منهدم شد.

اوضاع میدانی حومه دمشقو حمص

در چندین عملیات دقیق نیروهای ارتش سوریه علیه مراکز تجمع تروریست ها در عدرا، دوما، یلدا، ببیلا، دارای، خان الشیح و یبرود در حومه دمشق، شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

نیروهای ارتش در خیابان الجامع الکبیر در محله القابون یک گروه تروریستی را مکوششی کردند و در مزارع عالیا در منطقه دوما هم در عملیات ویژه نیروهای ارتش، شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

منابع سوری گزارش دادند یک یگان از نیروهای ارتش با یک گروه تروریستی مسلح در نزدیکی کارگاه اومو در عدراالبلد درگیر شدند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند. در شرق عدرا و روستای زبدین هم مقرهای تروریست ها منهدم شد.

در روستاهای یلدا و ببیلا شماری از تروریست ها در عملیات نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش کوشش گروه های تروریستی مسلح برای نفوذ به سمت ایست های نظامی در دروشا را ناکام گذاشتند و بیشتر اعضای این گروه ها را به هلاکت رساندند و دو خودرو مجهز به تیربار سنگین آنها را هم منهدم کردند.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش در عملیات خود در شهر داریا، دستگاه های ارتباطی پیشرفته و دستگاه های پخش ماهواره ای و انواع مهمات را در نزدیکی مرقد حضرت سکینه(س) منهدم کردند.

منابع سوری همچنین از مکوششی شدن چندین گروه تروریستی در محله های جوره الشیاح و القرابیص و باب هود و القصور خبر دادند.

کوشش گروه های تروریستی برای حمله به مردم الحصویه و ابوالعلایا در ناحیه جب الجراح بازنده شد و بیشتر افراد این گروه ها کشته و زخمی شدند.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه، مراکز تجمع تروریست ها در مزارع الشیخ ابراهیم الحکیم و نزدیکی مسجدالمحمود در حومه شهر الرستن را منهدم کردند.

تلفات سنگین تروریست ها در حلب و درعا

منابع سوری همچنین از کشته شدن شماری از تروریست های جبهه النصره و گروه موسوم به لواءتوحید الجنوب در حلب و درعا و کشف یک مخفیگاه تروریست ها در محله السخانه در حماه و دستگیری شمار زیادی از آنها خبر دادند.

مقرهای تروریست های جبهه النصره در منطقه زورالحیصه در حومه شمالی هم به همراه مهمات و سلاح هایی که در آنجا ذخیره کرد بودند، منهدم شد.

به گفته یک منبع نظامی، نیروهای سوری با همکاری مردم شمار زیادی از تروریست ها را در محله السخانه حماه دستگیر کردند .

همچنین مقادیری مهمات و سلاح و یک تونل که تروریست ها برای حمل و نقل استفاده می کردند، در عملیات نیروهای ارتش کشف شد.

در حومه ادلب، شمار زیادی از تروریست ها در مناطق جبل الاربعین و تفتناز و سلقین کشته و زخمی شدند.

منابع نظامی سوری گزارش دادند نیروهای ارتش به تعقیب بازماندگان گروه های تروریستی در منطقه جبل الاربعین ادامه دادند و طی آن شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

ادامه حملات تروریستی به محله های مسکونی ادلب

حملات خمپاره ای تروریست ها به محله های مسکونی شهر ادلب، به کشته شدن یک زن و زخمی شدن 8 نفر دیگر منجر شد.

یک منبع در پلیس ادلب گفت سه گلوله خمپاره از سوی تروریست ها به پارکی در پشت مسجد الروضه و نزدیکی دانشکده حقوق و میدان هنانو اصابت کرد که بر اثر آن یک زن کشته و هشت شهروند دیگر زخمی شدند و خسارت هایی به خانه ها و مراکز تجاری وارد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 909

به "تلفات مزدوران خارجی در حومه لاذقیه و ادلب، ادامه حملات تروریست ها به مناطق مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات مزدوران خارجی در حومه لاذقیه و ادلب، ادامه حملات تروریست ها به مناطق مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید