توانمندی جامعه امداد استان در همه زمینه ها

به گزارش آخرین خبر، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه امداد استان در همه زمینه ها توانمند بوده است.

توانمندی جامعه امداد استان در همه زمینه ها

به گزارش خبرنگاران لرستان: فاطمه مقصودی اضافه نمود: افراد شاخصی در این جامعه پرورش یافته و امروز به اسم کارآفرین و مولد در کوشش هستند.

وی توضیح داد: کمیته امداد طرح های خوبی در راستای توانمندسازی داشته که علاوه بر برطرف مسائل بخش عمده ای از جامعه توانسته است در جهت اشتغال زایی و بهبود وضع معیشتی جامعه گام بردارد.

مقصودی اظهار کرد: در دیدارهایی که با مدیران کشوری و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام داشته ایم، زمینه های ایجاد مسکن محرومان، اشتغال زنان سرپرست خانوار، توانمندسازی محرومان و تسهیلات اشتغال زایی فراهم شده که امیدواریم با حضور مدیریت تازه کمیته امداد در استان این طرح ها ادامه داشته و زمینه اجرایی پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان هم گفت: نهاد امداد استان آمادگی همکاری و همراهی برای برطرف مسائل این عزیزان را دارد.

جلال شیخ پور اضافه نمود: نهاد کمیته امداد در سراسر کشور و لرستان آمادگی ایجاد زیرساخت های لازم برای اشتغال را داشته و می تواند زمینه ایجاد کارگاه های تولیدی را باهدف حمایت از افراد تحت حمایت ایجاد کند.

وی توضیح داد: درزمینه مسکن نیازمندان، یاری به افراد بی بضاعت، تسهیلات قرض الحسنه، یاری های موردی و تأمین جهیزیه گام های خوبی برداشته و در آینده هم با یاری نمایندگان و خیرین می توانیم اقدامات گسترده تری داشته باشیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1793

به "توانمندی جامعه امداد استان در همه زمینه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندی جامعه امداد استان در همه زمینه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید