تیم ملی ایران راهی فرانفکورت می گردد، تمرین در باشگاه ملی پوش سابق

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران، مرحله چهارم رقابتهای لیگ جهانی در سال 2020 به عنوان آخرین دور از رقابتهایی که امتیاز آن در رنکینگ برای کسب سهمیه المپیک محاسبه خواهد شد، 23 اسفندماه به میزبانی مراکش در شهر رباط و با حضور 439 کاراته کا از 69 کشور شروع خواهد شد.

تیم ملی ایران راهی فرانفکورت می گردد، تمرین در باشگاه ملی پوش سابق

بر اساس تصمیم فدراسیون کاراته ملی پوشان ایران روز دوشنبه و بعد از خاتمه رقابتهای سالزبورگ، راهی آلمان شدند و در شهر فرانکفورت اردو خواهند زد. اردوی تمرینی پاریس نیز مد نظر کادر فنی تیم ملی بود، ولی نزدیکی شهر فرانکفورت و حضور یک ایرانی که سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را دارد، باعث شد تا وی مقدمات تمرین تیم ملی در این شهر را فراهم کند.

امیر ولدخانی سال 1362 عضو تیم ملی بوده و در رقابتهای 1984 ماستریخت، روی تاتامی جهانی به میدان رفته است. وی چند سال بعد برای ادامه تحصیل راهی آلمان شد و اکنون در در شهر فرانکفورت باشگاه کاراته دو کلک هایم را اداره می نماید.

اعضای تیم ملی کشورمان قرار است به مدت 10 روز در این باشگاه که دارای امکانات مناسبی است تمرین نموده و چهارشنبه 21 اسفندماه فرانکفورت را به مقصد رباط ترک نموده و بعد از خاتمه رقابتهای کاراته وان مراکش به تهران بازگردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 875

به "تیم ملی ایران راهی فرانفکورت می گردد، تمرین در باشگاه ملی پوش سابق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی ایران راهی فرانفکورت می گردد، تمرین در باشگاه ملی پوش سابق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید