جدایی کدام ستاره پرسپولیس گل محمدی را بیشتر ناراحت کرد؟

به گزارش آخرین خبر، یحیی گل محمدی سرمربی پیروز پرسپولیس در آستانه بازی حساس مقابل استقلال تاجیکستان در خصوص مسائل مختلفی حرف زد. یکی از نکات مهمی که یحیی به آن اشاره نمود این بود که اگر باشگاه پرسپولیس 400 تا 500 میلیون پول نقد در حسابش داشت می توانست ستاره تیمش را نگه دارد.

جدایی کدام ستاره پرسپولیس گل محمدی را بیشتر ناراحت کرد؟

پرسپولیس در جابجایی تابستانی احمد نوراللهی، محمد حسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو را به اسم بازیکنان تاثیرگذار از دست داد.

در خصوص کنعانی زادگان که تقریبا همه می دانند او از چند ماه قبل با باشگاه جدیدش به توافق رسیده بود و آنقدر پیشنهاد الاهلی قطر بالا بود که پرسپولیس نمی توانست حتی نصف این پول را به کنعانی زادگان بدهد.

قضیه مغانلو هم که کاملا تعیین است و پرسپولیس در نگه داشتن این بازیکن توان رقابت با سپاهان را نداشت. باشگاه سانتاکلارا هم وقتی پیشنهاد چرب سپاهان و ناتوانی پرسپولیس در پرداخت پول رضایتنامه را دید بلافاصله به سپاهان جواب مثبت داد. به غیر از موضوع رضایتنامه، پیشنهاد سپاهان به خود شهریار هم به مراتب بالاتر از پرسپولیس بود.

احمد نوراللهی تنها بازیکنی بود که به توافق و تمدید قرارداد با پرسپولیس نزدیک بود و قلبا هم دوست داشت در پرسپولیس بماند ولی باز هم اختلاف رقمی که باشگاه الاهلی دبی به این بازیکن پرداخت خواهد نمود و پولی که پرسپولیس قصد داشت به احمد بدهد اختلافی چند میلیاردی داشت.

به نظر می رسد منظور یحیی از گفتن اینکه باشگاه اگر 500 میلیون پول داشت می توانست ستاره تیمش را نگه دارد احمد نوراللهی باشد ولی اینکه اختلاف نوراللهی و پرسپولیس فقط به خاطر 500 میلیون بود بسیار دور از فکر و غیر قابل باور است.

ضمناً همانطور که قبلا نوشتیم به غیر از مسائل اقتصادی، برخی اتفاقات حاشیه ای و خارج از مسائل اقتصادی هم در ماجرای جدایی نوراللهی از پرسپولیس نقش داشت چرا که اگر احمد قصد جدایی داشت به پیشنهاد بالاتر الاهلی قطر پاسخ مثبت می داد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1844

به "جدایی کدام ستاره پرسپولیس گل محمدی را بیشتر ناراحت کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی کدام ستاره پرسپولیس گل محمدی را بیشتر ناراحت کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید