حضور در انتخابات مجلس بسیار حائز اهمیت است

به گزارش آخرین خبر، دکتر علی اصغر مونسان با حضور در مسجد بلال صدا و سیما رأی خود را در انتخابات مجلس شورای اسلای و میان دوره ای مجلس خبرگان به صندوق انداخت.

حضور در انتخابات مجلس بسیار حائز اهمیت است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دکتر مونسان عصر امروز آدینه دوم اسفند 98 در مسجد بلال ضمن تشکر از برگزار نمایندگان انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: از مردم کشورمان به دلیل این حضور پرشکوه سپاسگزاری می کنم، مجلس شورای اسلامی از صندلی بالایی برخوردار بوده و یکی از مهم ترین ارکان کشور به واسطه تصویب قوانین است، بنابراین اگر به سرنوشت کشور و خودمان علاقه مند هستیم باید در انتخابات حضور پیدا کنیم.

او اضافه کرد: این انتخابات، از مهم ترین انتخابات های کشور است، مردم حضور خوبی تا کنون داشتند تا سرنوشت خودشان را معین نمایند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توضیح داد: مجلس شورای اسلامی محل تصویب قوانین و مکان مهمی است، در دوره قبل نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه گردشگری یاری ها و همکاری خوبی با وزارتخانه داشتند و بسیاری از مسائل ما با همراهی آن ها و تصویب قوانین مربوطه برطرف یا کمتر شد.

دکتر مونسان اظهار کرد: از همه فعالان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تقاضا دارم در انتخابات حضور خوبی داشته باشند چرا که آینده کاری و سرنوشت این بخش مهم از اقتصاد کشور منوط به حضور دوره جدید نمایندگان مجلس می گردد، برای ما بسیار حائز اهمیت است که در انتخابات حضور پررنگی داشته باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 840

به "حضور در انتخابات مجلس بسیار حائز اهمیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در انتخابات مجلس بسیار حائز اهمیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید