خبرنگاران آزمون نیروهای شرکتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج برگزار می گردد

به گزارش آخرین خبر، یاسوج- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون نیروهای شرکتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج روز نوزدهم دی ماه برگزار می گردد.

خبرنگاران آزمون نیروهای شرکتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج برگزار می گردد

پرویز یزدان پناه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این آزمون هفته های آینده و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی برگزار می گردد.

وی افزود: این نیروها حایگزین نیروهای شرکتی خصوصی و یک ماهه خواهند شد و بدون شک پس از اعلام نتایج آزمون حاشیه هایی وجود خواهد داشت.

در این آزمون تعداد 127 نیروی شرکتی در واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان پذیرفته خواهند شد.

این نیروها در قالب شرکت خدماتی تحت عنوان نیروهای تمیز کار، نگهبان، تاسیسات، پذیرش و صندوق دار بودند که مراحل ثبت نام داوطلبان اجرا شده است.

بر اساس آخرین آمار تعداد متقاضیان این آزمون هشت هزار و500 نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جذب 30 هزار نفر نیروی جدید در سطح کشور، توضیح داد: سهم این استان نسبت به استان های دیگر بیشتر دیده شده است.

بیمارستان های 300 تختخوابی، امام سجاد، شهید بهشتی، شهدای گمنام، سلمان و بیمارستان خصوصی زاگرس در مرکز استان بیمارستان شهید رجایی و بی بی حکیمه در گچساران و بیمارستان امام خمینی در دهدشت و بیمارستان 32 تختخوابی باشت به مردم استان ، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می نمایند.

تعداد تخت های بیمارستانی در استان یک هزار و 600 تخت است.

تعداد پزشکان فوق تخصص و متخصص فعال در شهرستان های مختلف استان به ترتیب در یاسوج 117 نفر،در گچساران 51 نفر، در دهدشت43 نفر، در دنا2 نفر و در باشت، بهمئی، چرام و لنده نیز هرکدام یک نفر است.

استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 720 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1468

به "خبرنگاران آزمون نیروهای شرکتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمون نیروهای شرکتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید