خبرنگاران آزمون های انتها نیمسال جاری دانشگاه پیغام نور چهارمحال و بختیاری غیرحضوری است

به گزارش آخرین خبر، شهرکرد- خبرنگاران- رییس دانشگاه پیغام نور چهارمحال و بختیاری گفت: آزمونهای سرانجام نیمسال جاری دانشگاه پیغام نور استان به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

خبرنگاران آزمون های انتها نیمسال جاری دانشگاه پیغام نور چهارمحال و بختیاری غیرحضوری است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

علیرضا آبرود روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود:بر اساس برنامه ریزی دانشگاه پیغام نور کشور امتحانات خاتمه نیمسال جاری دانشگاه پیغام نور استان به صورت غیرمتمرکز و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

آبرود افزود: دانشگاه پیغام نور سلامت روانی و جسمی دانشجویان و همچنین ایجاد فضای بی دغدغه و بدون استرس را در اولویت برنامه های خود قرار داده است، به همین خاطر در راستای پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا کوشش می نماید، هماهنگی ها را مطابق تقویم آموزشی انجام دهد تا دانشجویان در زمان مقرر امتحانات خود را بر اساس ارزشیابی های استاد در قالب آزمون الکترونیکی و یا سایر روش های ارزشیابی بگذرانند.

وی تاکید نمود: تقویم آموزشی در دانشگاه پیغام نور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و آزمون ها به طور دقیق مطابق با جدول زمان بندی آزمون ها به نحوی که ذکر شد، برگزار می گردد.

وی از برگزاری ترم تابستان مطابق با تقویم آموزشی اطلاع داد و گفت: در صورت ادامه شیوع بیماری و خطر ابتلای دانشجویان، ارائه دروس نظری در ترم تابستان نیز به صورت الکترونیکی است و دروس عملی به محض اعلام ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و بدون محدودیت زمانی برای دانشجویان ارائه خواهد شد.

آبرود خاطر نشان کرد: دانشجویان کلیه اطلاعات آموزشی مربوط به دوره کرونا را می توانند از پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir دریافت نمایند.

رییس دانشگاه پیغام نور استان در خاتمه افزود: جلسات دفاع رساله و خاتمه نامه و ارائه پروپوزال دانشجویان نیز به صورت الکترونیکی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگاران، هم اینک حدود هشت هزار دانشجو در 11 مرکز و واحد پیغام نور چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.

ویروس کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای دنیا سرایت نموده و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1174

به "خبرنگاران آزمون های انتها نیمسال جاری دانشگاه پیغام نور چهارمحال و بختیاری غیرحضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمون های انتها نیمسال جاری دانشگاه پیغام نور چهارمحال و بختیاری غیرحضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید