خبرنگاران استاندار خوزستان از راه اندازی کارخانه لاستیک سازی با حمایت صندوق توسعه ملی اطلاع داد

به گزارش آخرین خبر، اهواز - خبرنگاران - استاندار خوزستان عصر آدینه به منظور آنالیز مسائل زیر ساختی شهر شرافت شوشتر و همچنین فرایند خط فراوری کارخانه لاستیک سازی خوزستان در گتوند ، در این 2 منطقه حضور یافت و علاوه بر افزایش میزان فراوری و احداث کارخانه لاستیک سازی با حمایت صندوق توسعه ملی بر استفاده از نیروهای بومی منطقه برای پروژه های جدید تاکید نمود .

خبرنگاران استاندار خوزستان از راه اندازی کارخانه لاستیک سازی با حمایت صندوق توسعه ملی اطلاع داد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران غلامرضا شریعتی شامگاه آدینه در جمع خبرنگاران گفت: مردم شهر شرافت شوشتر در رابطه با زیرگذر با مسائلی روبرو بودند که در این زمینه تصمیمات خوبی گرفته شد و به زودی این مشکل برطرف می گردد .

وی اضافه کرد: دستورات لازم به مدیر کل راهداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در زمینه برطرف مسائل این منطقه ابلاغ شد و امید است عملیات اجرایی این پروژه ها سال جاری شروع گردد .

استاندار خوزستان ادامه داد : همچنین در این سفر بازدیدی از کارخانه لاستیک سازی خوزستان در گتوند داشتیم که این کارخانه با 50 پرسنل بنا به مسائلی در آستانه تعطیلی بود اما با واگذاری این شرکت به بخش خصوصی و حمایت از این بخش رونق پیدا کرد و اکنون بیش از 280 نفر مشغول به کار شده اند .

وی توضیح داد : در حال حاضر علاوه بر افزایش پرسنل ، تنوع کار نیز در این شرکت بیشتر شده و جا دارد از سرمایه گذار این بخش قدردانی کنیم .

شریعتی گفت : سعی داریم برنامه ریزی ها برای ایجاد زمینه لازم جهت احداث کارخانه تایرسازی نیز با حمایت صندوق توسعه ملی در این منطقه فراهم گردد تا بتوانیم از واردات لاستیک و تیوب جلوگیری نموده و احتیاج کشور را تامین کنیم.

وی اعلام کرد: اگر این اقدام صورت گیرد، کارخانه لاستیک سازی گتوند تعهد داده که فعالیت خود را به سه نوبت ارتقا دهد و حداقل 100 نفر دیگر نیز مشغول به کار می شوند.

استاندار خوزستان گفت: طرح مجتمع کشت و صنعت شهید باغبانی نیز که جزو پادگانهایی بود که از سوی استانداری به نصر میثاق واگذار شد و در این مجتمع نیز اکنون کشت گندم ، کلزا، پرورش زنبور عسل و دامداری اجرا شده است.

وی اضافه کرد: همچنین پنج هکتار گلخانه در این مجتمع ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می رسد و تا خاتمه سال 1400 نیز 25 هکتار به آن اضافه می گردد؛ کل پروژه 50 هکتار گلخانه است که تا سال 1402 به بهره برداری می رسد.

شریعتی توضیح داد : یک هزار راس دام در این مجتمع وجود دارد که قرار است تا خاتمه سال به 2 هزار راس دام افزایش پیدا کند ؛ کشت نخیلات نیز رونق پیدا نموده تا در صنعت چوب نیز شاهد فراوریات خوبی باشیم .

وی ادامه داد : این مجتمع تا اندازه ای با مشکل کمبود آب روبرو است که در این زمینه اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته و سازمان آب و برق قرار است در این زمینه برنامه ریزی کند .

استاندار خوزستان تاکید نمود: شرکت لاستیک سازی گتوند و مجتمع کشت و صنعت این منطقه باید توجه به نیروهای بومی داشته باشد و کوشش گردد از ظرفیت نیروهای جوان برای رونق فراوری استفاده گردد .

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 919

به "خبرنگاران استاندار خوزستان از راه اندازی کارخانه لاستیک سازی با حمایت صندوق توسعه ملی اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار خوزستان از راه اندازی کارخانه لاستیک سازی با حمایت صندوق توسعه ملی اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید