خبرنگاران بورس آذربایجان غربی روی خط قرمز

به گزارش آخرین خبر، ارومیه- خبرنگاران- مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت: شاخص کل بورس استان طی هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن با 30 هزار و 904 واحد کاهش به 986 هزار و 758 واحد رسید.

خبرنگاران بورس آذربایجان غربی روی خط قرمز

وحید جوادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز کاهش 186 واحدی را تجربه کرد، اضافه نمود: این شاخص نیز در خاتمه هفته گذشته به 11 هزار و 113 واحد رسید.

وی با بیان اینکه هفته گذشته بیش از 140 میلیون سهم و حق تقدم سهام شرکت های بورسی و فرابورسی در آذربایجان غربی معامله شد، بیان نمود: ارزش معامله های بورسی طی هفته گذشته در استان بیش از 2 هزار و 110 میلیارد ریال بود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس منطقه ای آذربایجان غربی 12 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از 326 شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، اضافه نمود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری مفید بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 22 درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی از سهم 46.5 درصدی خرید در هفته گذشته اطلاع داد و بیان نمود: طی این مدت شرکت پالایش نفت اصفهان با هفت درصد ارزش کل معامله ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه ای نهاده شد.

بورس منطقه ای آذربایجان غربی در 22 اسفند سال 1383 شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1082

به "خبرنگاران بورس آذربایجان غربی روی خط قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بورس آذربایجان غربی روی خط قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید