خبرنگاران سه طرح عمرانی و خدماتی در بابل به بهره برداری رسید

به گزارش آخرین خبر، ساری - خبرنگاران - سه طرح عمرانی و خدماتی همزمان با چهارمین روز از دهه فجر امروز چهارشنبه با اعتبار 20 میلیارد ریال در بابل به بهره برداری رسید.

خبرنگاران سه طرح عمرانی و خدماتی در بابل به بهره برداری رسید

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران ، راه روستایی کیمون در بخش بندپی شرقی بابل به طول یک هزار و 600 متر از جمله طرح هایی بود که امروز بهره برداری شد. برای ساخت این راه 10 میلیارد ریال هزینه شد.

مجتمع آبرسانی کرد محله در بخش بندپی شرقی بابل هم دومین طرحی بود که افتتاح شد. برای این طرح به طول دو هزار و 700 متر لوله گذاری اینجام و بیش از پنج میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شد.

آسفالت روستایی شهر بن بندپی شرقی بابل به طول یک هزار و 100 متر هم سومین طرحی بود که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال ساخته و بهره برداری شد.

بر اساس اعلام فرمانداری بابل ، دهه فجر سال جاری 42 طرح عمرانی ، زیرساختی ، آموزشی ، ورزشی و خدماتی با سرمایه گذاری حدود 180 میلیارد تومان دهه فجر سال جاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1528

به "خبرنگاران سه طرح عمرانی و خدماتی در بابل به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه طرح عمرانی و خدماتی در بابل به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید