خبرنگاران عزاداران حسینی در زنجان با بصیرت و معرفت یوم العباس ماندگاری را رقم زدند

به گزارش آخرین خبر، زنجان - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: عزاداران حسینی در پایتخت شور و شعور حسینی با بصیرت و معرفت بی نظیر و درک عمیق نسبت به ضرورت حفظ سلامت مردم بویژه سوگواران آن حضرت یوم العباس ماندگاری را رقم زدند.

خبرنگاران عزاداران حسینی در زنجان با بصیرت و معرفت یوم العباس ماندگاری را رقم زدند

با ما همراه باشید و درباره بانکداری کانادا بیشتر بدانید.

دکتر پرویز قزلباش روز یکشنبه در پیامی از هیات امنا و عزاداران فهیم حسینیه اعظم زنجان به خاطر تجلی شعور حسینی در خلق یوم العباس متفاوت قدردانی کرد و افزود:

اگرچه سوگواری و عزاداری محرم سال جاری تحت تاثیر ویروس مهلک کرونا نهاده شد اما عزاداران حسینی در شرایط سخت کشور و مدافعان سلامت در مبارزه با این ویروس مرگبار و عنایت جدی بدین امور در تصمیم گیری، برنامه ریزی و اجرای برنامه ها و مراسمات خود و کوشش تحسین برانگیز برای رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی، یوم العباس متفاوتی را برگز ار کردند.

وی یادآور شد: به برکت یوم العباس، زنجان مزین به یاری های مومنانه شد و با ابتکار و خلاقیت جلوه دیگری از شکوه و عظمت این میراث معنوی را به نمایش گذاشت.

قزلباش گفت: بی تردید این حرکت ارزشمند هیات امنای حسینیه اعظم در کنار دیگر فعالیت های ارزشمند این عزیزان و عاشقان حسینی در جهت مقابله با بیماری کرونا نشان دهنده اوج معرفت و بصیرت عمیق نسبت به فلسفه قیام و فرهنگ نجاتبخش و حیاتبخش عاشورایی است.

وی ضمن تسلیت شهادت جانسوز و مظلومانه سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت امام حسین (ع) و یاران فداکار آن حضرت،تاکید نمود: این اقدام شایسته، همراهی صمیمانه، همکاری صادقانه و مسوولانه را ستوده و امیدوار هستم با وحدت و همدلی بیشتر به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1248

به "خبرنگاران عزاداران حسینی در زنجان با بصیرت و معرفت یوم العباس ماندگاری را رقم زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عزاداران حسینی در زنجان با بصیرت و معرفت یوم العباس ماندگاری را رقم زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید