خبرنگاران نماینده تالش: 200 هکتار زمین برای ساخت بندر منظور شده است

به گزارش آخرین خبر، آستارا - خبرنگاران - نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جانمایی انجام شده جهت ساخت بندر تالش در سال 1392، گفت: 200 هکتار زمین در اراضی جوکندان برای ساخت این پروژه استراتژیک در نظر گرفته شده است.

خبرنگاران نماینده تالش: 200 هکتار زمین برای ساخت بندر منظور شده است

گزارش روابط عمومی دفتر نماینده تالش حاکی است که حسن محمدیاری روز دوشنبه در ملاقات با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در فرمانداری تالش اظهار کرد: محل مورد نظر برای ساخت بندر تالش در حوالی جهت جاده تالش به آستارا واقع شده است.

وی ادامه داد: تجارت دریایی، رونق شیلات و احداث کارخانه کشتی سازی در تالش از خواسته های به حق مردم این شهرستان است و در صورت تحقق، نقش مهمی در توسعه مالی خواهد داشت.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش، پیشتر امتداد نوار ساحلی این شهرستان در حاشیه دریای خزر را 96 کیلومتر اعلام نموده بود.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در ادامه این جلسه در مورد موانع ساخت جاده کنار گذر تالش نیز گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با قطع چند درخت در جهت این طرح عمرانی موافقت نموده است و این پروژه بعد از هشت سال توقف، اجرا خواهد شد.

شهرستان گردشگرپذیر تالش با 200 هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و ساحل دریای خزر واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1194

به "خبرنگاران نماینده تالش: 200 هکتار زمین برای ساخت بندر منظور شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده تالش: 200 هکتار زمین برای ساخت بندر منظور شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید