خبرنگاران نهمین کلینیک منتخب کرونا در قزوین راه اندازی شد

به گزارش آخرین خبر، قزوین - خبرنگاران - کارشناس مسؤول واحد گسترش مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از راه اندازی نهمین کلینیک ویروس کرونا در شهرستان قزوین خبرداد.

خبرنگاران نهمین کلینیک منتخب کرونا در قزوین راه اندازی شد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران، منیره سجادی با اعلام این مطلب اضافه نمود: برای سهولت دسترسی و کنترل بیماری کووید 19، با همکاری سازمان تامین اجتماعی قزوین، مرکز منتخب سینا با هدف ارایه خدمات آسان و قابل دسترس به شهروندان، تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت و از اول آذر ماه جاری نیز این کلینیک راه اندازی شد.

وی اظهار کرد که در این مرکز، تجهیزات آزمایشگاهی و یک نیروی نمونه گیر از مرکز بهداشت شهرستان قزوین، تامین، و مابقی امکانات، مانند کادر پزشک، پذیرش، تامین وسایل حفاظت شخصی و تجهیزات سخت افزاری، از سوی سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شد.

به گفته سجادی، شهروندان، برای دریافت خدمات کووید 19، در این منطقه می توانند به خیابان شهید بابایی کوچه پُست، بعد از کتابخانه امام خمینی، درمانگاه تامین اجتماعی کلینیک سینا مراجعه کنند. این کلینیک از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده ارایه خدمت است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نیز پیشتر گفته بود که تماس با موارد مثبت اعم از اینکه دارای علائم بیماری باشند یا خیر، مهم ترین علت ابتلای مردم به کروناست.

دکتر جلال رحمانی اضافه نمود: حضور غیر ضروری مردم در بیمارستان ها دومین عامل ابتلای افراد به ویروس کرونا در استان قزوین است.

به گزارش خبرنگاران، شرایط استان قزوین از لحاظ ابتلا به کرونا قرمز و بحرانی است و طی 24 ساعت گذشته 75 نفر از مردم این استان به این ویروس مبتلا و هفت نفر نیز جان خود را از دست دادند.

568 نفر از هموطنان قزوینی در بیمارستانهای این استان بستری هستند که از این تعداد 117 نفر تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1394

به "خبرنگاران نهمین کلینیک منتخب کرونا در قزوین راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نهمین کلینیک منتخب کرونا در قزوین راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید