خبرنگاران والدین شهدا اسوه های واقعی مقاومت و ایثار هستند

به گزارش آخرین خبر، کرج - خبرنگاران - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: والدین شهدا که عزیزان خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی مقاومت و ایثار هستند.

خبرنگاران والدین شهدا اسوه های واقعی مقاومت و ایثار هستند

سلیمان رستمیان شامگاه سه شنبه در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت پدر گرامی شهیدان سرافراز داود و محمد حسین فهمیده آوردهاست : حاج محمدتقی فهمیده نمونه واقعی حیات معنوی، صداقت، زندگی جاوید و الگوی راستین وفاداری به نظام و انقلاب بود که در راه انقلاب از بهترین سرمایه های خود گذشت و هر آنچه داشت خالصانه به میدان آورد و الگویی ماندگار از خود برجای گذاشت.

در ادامه این پیام آمده است : وی فردی ولایت مدار و انقلابی بود که با تقدیم عزیزترین گوهرهای حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل کرد.

این جانب با نهایت تاثر و تالم این مصیبت جان سوز را به بیت این پدر والامقام، جامعه بزرگ ایثارگری و ملت انقلابی استان البرز تسلیت عرض نموده ، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای مصیبت دیدگان ارجمند صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان فهمیده پس از حدود یک و نیم سال تحمل درد و رنج ناشی از بیماری و تحمل سال ها رنج فراق فرزندان، خاتمه بعد از ظهر روز 12 فروردین ماه 1399 در بیمارستان خاتم الانبیای (ص) تهران دعوت حق را لبیک گفت.

حاجیه خانم فاطمه کریمی، مادر بزرگوار شهیدان فهمیده نیز روز 12 اسفند ماه 1398 به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

پیکر پدر شهیدان فهمیده روز پنجشنبه بدون برگزاری آیین تشییع به صورت مستقیم از بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تهران به بهشت زهرا (س) منتقل و به خاک سپاری می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 955

به "خبرنگاران والدین شهدا اسوه های واقعی مقاومت و ایثار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران والدین شهدا اسوه های واقعی مقاومت و ایثار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید