خبرنگاران یکهزار و 787 بوشهری در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

به گزارش آخرین خبر، بوشهر -خبرنگاران- معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: یکهزار و 787 متقاضی در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در این استان ثبت نام کردند.

خبرنگاران یکهزار و 787 بوشهری در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سید محمود دستغیبی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به محدودیت تامین زمین، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان واجد شرایط انتخاب می شوند.

وی بیان نمود: با احتساب 2 مرحله قبل تا به امروز 10هزار و 568 نفر در استان بوشهر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این شمار، یکهزار و و 918 نفر واجد شرایط به شمار می فرایند.

دستغیبی اضافه نمود: از این شمار متقاضی تا به امروز یکهزار و 11 نفر افتتاح حساب و 704 نفر اقدام به واریز وجه 40 میلیون تومانی نموده اند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر برای ثبت نام شدگان مراحل اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر به میزان سه هزار و 426 واحد مسکونی زمین از سوی راه و شهرسازی تامین شده است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: همچنین عملیات اجرایی 294 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن شامل 84 واحد در خورموج، 80 واحد در شهر بنک و 130 واحد در دیلم شروع شده است.

دستغیبی اضافه نمود: در مرحله اول افراد تایید شده باید 40 میلیون تومان واریز نمایند اما قیمت نهایی مسکن با اتمام ساخت و قیمت تمام شده مشخص می گردد که از این میزان 100 میلیون تومان وام به فرد تعلق می گیرد و باقی مانده را درطول زمان ساخت و در چند مرحله پرداخت می نماید.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از آذرماه سال گذشته شروع و با انجام پالایش اولیه، از اواخر سال 98 از افراد تایید شده برای مرحله احراز هویت و تکمیل مدارک دعوت و در زمان حاضر مرحله نهایی تایید متقاضیان به طور متمرکز در سراسر کشور در حال اجرا است.

دستغیبی اضافه نمود: متقاضیان فاقد مسکن از 18 تا 25 دی ماه با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کردند.

تعهد دولت در طرح اقدام ملی مسکن ساخت 400 هزار واحد تا سرانجام سال 1400 در کشور است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1502

به "خبرنگاران یکهزار و 787 بوشهری در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یکهزار و 787 بوشهری در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید