خبرنگاران 175 میلیارد ریال به حساب مرزنشینان آذربایجان غربی واریز می گردد

به گزارش آخرین خبر، ارومیه- خبرنگاران- استاندار آذربایجان غربی گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، 175 میلیارد ریال از محل درآمدهای حاصل از فروش سهمیه سوخت مرزنشینان به حساب خانوارهایی که در فاصله 20 کیلومتری نوار مرزی استان سکونت دارند، واریز می گردد.

خبرنگاران 175 میلیارد ریال به حساب مرزنشینان آذربایجان غربی واریز می گردد

محمدمهدی شهریاری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران به واریز این یارانه طی روز جاری اشاره نمود و اضافه کرد: هر خانوار مرزنشین در این مرحله 2 میلیون ریال دریافت می نماید.

به گزارش خبرنگاران ساکنان مناطق زلزله زده بخش قطور در شهرستان خوی، در حالی از این یارانه 2 میلیون ریالی بهره مند می شوند که طی روزهای اخیر خسارت بیمه منازل روستایی آنان نیز به حساب شان واریز شد.

استاندار آذربایجان غربی طی سال های گذشته عرضه بدون ضابطه و رانتی سهمیه سوخت مرزنشینان استان را متوقف و آن را به وسیله مزایده عرضه کرد تا مرزنشینانی که پیش از آن سود چندانی نصیب شان نمی شد، بیش از پیش بهره مند شوند.

سود عرضه این سهمیه سوخت به وسیله مزایده به میزانی بوده که مرزنشینان چندین مرحله یارانه نقدی دریافت نموده اند و منازل آنان در برابر در حوادثی نظیر حریق، صاعقه، انفجار، زلزله، رانش زمین، سیل و طغیان آب بیمه شده است.

این تدبیر شهریاری رضایت مرزنشینان و حتی بعضی از مسوولان رده بالای نظام را در پی داشته است تا جایی که حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهوری و رییس مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری در نامه ای که 12 اسفند امسال به معاون اول رییس جمهوری نوشت، بیمه منازل روستاییان از این محل را اقدامی ارزنده از سوی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 918

به "خبرنگاران 175 میلیارد ریال به حساب مرزنشینان آذربایجان غربی واریز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 175 میلیارد ریال به حساب مرزنشینان آذربایجان غربی واریز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید