خلیل زاده: فتح الله زاده مدیرعامل استقلال است، بازیکنان ما کرونا ندارند!

به گزارش آخرین خبر، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل این باشگاه قطعی بوده و صورت جلسه آن به وزیر ورزش هم ارسال شده است، گفت: سرپرست تیم تغییر نکرده است.

خلیل زاده: فتح الله زاده مدیرعامل استقلال است، بازیکنان ما کرونا ندارند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده درباره استعفایش از سمت سرپرستی باشگاه استقلال گفت: وقتی استراماچونی رفت، سرپرست مدیرعاملی را قبول کردم و نتایج خوبی هم گرفتیم. به بازیکنان پرداختی خوبی داشتیم. بارها گفته بودم مدیر مجموعه دیگری هستم و عملا یک نفر دیگر باید سکان راهنمایی باشگاه را بر عهده بگیرد. چند بار با وزیر صحبت کردم که یک مدیرعامل بیاید که فوتبال را بشناسد و ما هم به عنوان عضو هیات مدیره به او یاری می کنیم.

وی ادامه داد: قرار شد تا مجمع باشگاه مدیرعامل معرفی گردد ولی اینطور نشد تا روز گذشته که با آقای وزیر صحبت کردیم. بعد از آن تشکیل جلسه دادیم. باتوجه به اینکه دو عضو هیات مدیره در جلسه حضور داشتند، اصرارم برای رفتن از سمت سرپرستی باشگاه با مخالفت دوستان روبرو شد ولی بعد از یک ساعت مصاحبه پذیرفتند از سرپرستی استقلال خارج شوم و به عنوان رئیس هیات مدیره به کارم ادامه بدهم.

سرپرست مستعفی باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا استعفایش به خاطر شرایط کاری است و ارتباطی به اختلافات در استقلال ندارد؟ گفت: اگر به گذشته برگردید تمام مطالبی که در خبرها گفتم این بود که یک نفر باید به عنوان مدیرعامل بیاید که از صبح تا 12 شب به عنوان مدیرعامل کار کند که بازهم وقت کم می آورد. من در مجموعه های دیگری مدیر هستم و مسائل خانوادگی هم دارم. آقای وزیر قول داده بود مرا از این مشکل خلاص کند.

وی درباره مدیرعاملی علی فتح الله زاده در استقلال و مخالفت موسوی دیگر عضو هیات مدیره با این تصمیم با انتشار یک پیغام در اینستاگرام، گفت: من متن پیغام موسوی را ندیده بودم ولی وقتی هیات مدیره وقتی چیزی را تصویب می نماید، باید عملی گردد. با اصرار از فتح الله زاده خواستم مدیرعامل گردد که این اتفاق هم افتاد و به وزیر هم اعلام شد. موسوی چند بار تماس گرفت که درگیر باشگاه بودم. اگر جوابش را ندادم به خاطر سرماخوردگی و درگیری کاری بود. بعد از آن ایشان را تلفنی به دفتر خودم دعوت کردم و جلسه برگزار گردید. قبل از من هم فتح الله زاده با موسوی جلسه داشت و می گفت ایشان نظر مساعدی دارد.

خلیل زاده که با شبکه خبر مصاحبه می کرد، درباره اینکه فتح الله زاده نپذیرفته است مدیرعامل استقلال گردد، گفت: چرا پذیرفته است. صورت جلسه را خدمت وزیر ارسال کردم و امشب تا فردا حکم فتح الله زاده صادر می گردد.

سرپرست مستعفی باشگاه استقلال درباره اختلاف ایجاد شده در بحث سرپرست تیم و انتخاب پرویز مظلومی به جای سعید رمضانی، گفت: من دیروز سرپرست را بر نداشتم (برکنار نکردم). احترام هیات مدیره واجب است ولی مشخص ارکان تیم بر عهده مدیرعامل و یا سرپرست باشگاه است. احتیاج به مصوبه هیات مدیره ندارد و رمضانی هنوز هم سرپرست است. ولی هیات مدیره بعد از جلسه به این نتیجه رسید که آقای رمضانی نباشد و پرویز مظلومی باشد. به احترام دو بزرگوار هردو را دعوت و با آنها صحبت کردم. تا امروز حکمی صادر نکرده ام.

خلیل زاده در مورد پیش خوری درآمدهای استقلال و نگرانی فتح الله زاده در این خصوص هم اظهار کرد: استقلال باشگاه بزرگی است و از روزی که آمدیم نزدیک به 100 میلیارد تومان پول به باشگاه آمده است. چند روز پیش می خواستند لوگو را توقیف نمایند که 358 میلیون ریختیم. تا دلتان بخواهد از این موارد داریم. اینکه باشگاه منابعی را از کسی بگیرد نه ولی باید در آینده کوشش گردد که منابع تامین گردد. استقلال و پرسپولیس همیشه این مسائل را داشته اند. شرایط ما در پرداخت ها خیلی خوب بوده است.

عضو هیات مدیره استقلال درباره تصمیم این باشگاه برای عدم سفر به سیرجان و بازی با گل گهر و اینکه گفته می گردد استقلال زمین تمرین ندارد، تاکید نمود: زمین تمرین داریم. دو روز پیش جلسه ای با پیمانکار زمین داشتیم. این بحث یک مشکل قانونی داشت. این ملک برای وزارت ورزش است. برای اینکه بعدا مسئله ای از طرف نهادهای نظارتی ایجاد نگردد احتیاج بود تا مشکل را حل کنیم. من مخالف رفتن تیم به سیرجان بودم. یکی دو بازیکن ما سرماخورده اند و ممکن است در حضور طرفداران در هتل اتفاقی رخ بدهد.

خلیل زاده در انتها در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان استقلال واقعا سرماخورده اند یا کرونا دارند؟ گفت: کرونا ندارند ولی می خواهم بگویم دانشگاه ها هم بسته شده است. چه اصراری به برگزاری لیگ است؟ آیا بازی نکردن بهتر است یا بازی کنیم و دو بازیکن ما خدایی ناکرده اتفاقی برایشان رخ بدهد و یک تیم از هم پاشیده گردد؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 869

به "خلیل زاده: فتح الله زاده مدیرعامل استقلال است، بازیکنان ما کرونا ندارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: فتح الله زاده مدیرعامل استقلال است، بازیکنان ما کرونا ندارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید