داستان غم انگیزاستقلالی های تبریز:ورود به یادگارممنوع

به گزارش آخرین خبر، استقلالی های شهرتبریز را باید قربانیان اصلی بازی هایی دانست که تیم محبوب شان مقابل تراکتورسازی برگزار می نماید. آن ها هیچ گاه حق ورود به استادیوم یادگارامام(ره) تبریز را نداشته اند!

داستان غم انگیزاستقلالی های تبریز:ورود به یادگارممنوع

بی عدالتی محض، چشم پوشی ازیک حقیقت

حمیدرضا عرب،تماشاگران چشمگیری به هنگام ورود استقلال به شهرتبریز درفرودگاه این شهرحاضرشدند و به استقبال تیم محبوب خود رفتند. این وضعیت را همواره به هنگام حضوراستقلال درشهرتبریزشاهدیم و بسیاری ازدوستداران این باشگاه به فرودگاه می روند ولحظات داغی را کنارتیم محبوب خود می گذراند. درسفراخیراستقلال به تبریز این ماجرا ملموس ترازهمه دوران جلوه کرد و تعداد طرفدارانی که برای دیدن بازیکنان تیم محبوب خود به فرودگاه رفته بودند بیش ازسال های اخیر بود. طرفدارانی اصرارداشتند با بازیکنان استقلال عکس یادگاری بگیرند. -

مسئله ای که درسال های اخیراما بسیارآزاردهنده جلوه نموده این است که استقلال به رغم برخورداری ازطرفداران بسیاردرشهرتبریزودیگرشهرهای آن اما هیچ گاه درجریان بازی های خود دراستادیوم های این شهرازوجود تماشاگرانش بهره مند نشده است. درواقع موضوع را این طوردرذهن همه جا انداخته اند که استقلال درتراکتورسازی هیچ هواداری ندارد و تمام جایگاه های استادیوم باید دراختیارتیم تراکتورسازی قراربگیرد!

این شرایط نا برابربیش ازهمه دربازی هایی که استقلال مقابل تراکتورسازی تبریزانجام داده، حاکم بوده و حتی آن 10درصدی که به تیم مهمان تعلق می گیرد نیزهیچ به استقلالی ها داده نشده است. دربسیارازموارد گزارش هایی درباره برخوردهای نامناسب با مشوقین قدیمی این باشگاه هم گزارش شده است. لیدرهای کارنامه داری که همواره درسفرهای داخلی و خارجی کناراستقلال بوده اند وچهره های شناخته شده ای برای طرفداران این باشگاه محسوب می شوند. -

باشگاه استقلال دراین شرایط ناعادلانه و نابرابرغالبا سیاست سکوت درپیش گرفته و کوشیده فضای این بازی را با اظهارات تنش زا برهم نزند اما این سکوت تا کجا باید ادامه یابد چرا نباید کمترین حقوق استقلال که برخورداری از10درصد ازسکوهای استادیوم است، به این باشگاه تعلق گیرد؟ این تصاویری که ازلحظه ورود استقلال به فرودگاه شهرتبریز درسایت باشگاه استقلال منتشرشده خود نشان دهنده وجود استقلالی ها قابل توجه درتبریزاست اما همواره فضا طوری مدیریت شده که استقلال نتواند ازطرفداران تبریزی اش دربازی هایی که مقابل تراکتورسازی برگزارمی کند استفاده کند.

بدون شک این موضوع می تواند محل بحث و حتی طرح دعوی ازسوی باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم باشد و آن ها خواستاردریافت حقوق خود دربازی های تبریزشوند. -

ادامه این روند جزآنکه عدالت را درفوتبال ایران زیرسوال ببرد محصول دیگری نخواهد داشت و همان طورکه باشگاه استقلال به هنگام میزبانی ازتیم تراکتورسازی درتهران همواره فضا را برای ورود تماشاگران تیم مهمان به استادیوم آزادی بازگذاشته وگاهی حتی 50درصد از سکوها را هم به تیم مهمان داده اند که طبق قوانین نباید می دادند، تراکتوری ها هم باید دراین راه قدم بردارند ولااقل به استقلالی های شهرخودشان که دوستدارتیم استقلال هستند، احترام بگذارند.

تردیدی نیست وقتی بیش از100نفر برای استقبال ازاستقلال به فرودگاه می روند، اگرفضا برای ورود تماشاگران استقلالی به استادیوم یادگارامام(ره) شهرتبریزهموار باشد لااقل 5هزاراستقلالی همواره دربازی هایی که این تیم مقابل تراکتورسازی به میدان می رود، به استادیوم خواهند رفت و چه بسا ادامه این روند منجربه افزایش تماشاگران استقلال در تبریز هم بشود.

10-210

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 109

به "داستان غم انگیزاستقلالی های تبریز:ورود به یادگارممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان غم انگیزاستقلالی های تبریز:ورود به یادگارممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید