درخواست روسیه از شهروندانش در بحبوحه شیوع کرونا

به گزارش آخرین خبر، ایرنا نوشت: نخست وزیر روسیه به شهروندان این کشور توصیه کرد از سفرهای خارجی گردشگری با توجه به گسترش کرونا در نقاط مختلف دنیا بپرهیزند.

درخواست روسیه از شهروندانش در بحبوحه شیوع کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

میخاییل میشوستین روز دوشنبه در سخنانی که بطور مستقیم از شبکه تلویزیونی روسیه24 پخش می شد، گفت: مردم روسیه در برنامه ریزی برای سفرهای خارجی نباید عجله نمایند زیرا که حتی ریسک کوچک برای سرایت بیماری عفونی کرونا به داخل کشور بوجود نیاید.

وی ادامه داد: بله در مبارزه با انتشار ویروس کرونا در روسیه موفقیت های قابل توجهی به دست آمده است اما ما بخاطر داریم که ویروس کرونا از خارج به روسیه منتقل شد و به همین خاطر خودداری از سفرهای گردشگری خارجی را عاقلانه می دانیم.

نخست وزیر روسیه یادآوری کرد که دوره مرخصی ها در روسیه نزدیک می گردد و بسیاری به فکر برنامه ریزی برای استراحت هستند.

وی اضافه کرد: درآمدهای حاصل از گردشگری برای بسیاری از کشورها بسیار بالا است و شماری از کشورها اعلام نموده اند تدابیر محدود نماینده را کاهش می دهند.

نخست وزیر روسیه اعلام کرد که از هفته آینده استراحتگاه ها در تعدادی از مناطق روسیه بازگشایی می گردد و شهروندان روس می توانند مرخصی خود را در این مراکز بگذرانند.

وی همچنین از سران مناطق روسیه خواست تا در مساله آماده کردن استراحتگاه ها توجه نموده و شرایط بهداشتی لازم برای جلوگیری از انتشار کرونا در این مراکز بکار گرفته گردد.

در همین حال دمیتری چرنیشنکو معاون نخست وزیر روسیه امروز در یک کنفرانس خبری گفت که از روز اول ماه ژوئن (روز دوشنبه هفته آینده) استراحتگاه ها و تفرجگاه های دارای مجوز کار بهداشتی در بسیاری از مناطق روسیه شروع بکار می نماید.

در زمان حاضر روسیه پس از آمریکا و برزیل، از نظر شمار افراد مبتلا به کرونا درجایگاه سوم دنیا قرار گرفته است و تا به امروز 353 هزار و 427 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 118 هزار و 798 نفر بهبود یافته و 3 هزار و 633 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1089

به "درخواست روسیه از شهروندانش در بحبوحه شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست روسیه از شهروندانش در بحبوحه شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید