ملاقات دستیار ظریف با خانواده های شهدای افغانستانی سانحه هواپیمای اوکراینی

به گزارش آخرین خبر، دستیار وزیر و مدیر کل آسیای غربی وزارت امور خارجه با حضور در منازل چند تن از شهدای افغانستانی سانحه هواپیمای اوکراینی با خانواده های آنان ملاقات و مراتب تسلیت و همدردی وزارت امور خارجه کشورمان را به بازماندگان این شهدا ابلاغ کرد.

ملاقات دستیار ظریف با خانواده های شهدای افغانستانی سانحه هواپیمای اوکراینی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مرکز اطلاع رسانی برنامه های وزارت امور خارجه گزارش داد، سید رسول موسوی بر مزار سه تن از شهدای سانحه که در کنار مزار شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم واقع در حرم مطهر جعفر بن موسی الکاظم در پیشوای ورامین به خاک سپرده شده اند حضور یافت و در مراسم گرامی داشت یکی دیگر از جانباختگان این حادثه در روستای فیروز آباد ورامین با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

هواپیمای بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی اوکراینی با 176 مسافر و 9 خدمه پروازی که صبح چهارشنبه هجدهم دی ماه 98 تهران را به مقصد کی یف پایتخت اوکراین ترک می کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

صبح شنبه (بیست و یکم دی ماه 98)، ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 784

به "ملاقات دستیار ظریف با خانواده های شهدای افغانستانی سانحه هواپیمای اوکراینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات دستیار ظریف با خانواده های شهدای افغانستانی سانحه هواپیمای اوکراینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید