رؤیای جرارد برای فتح سومین قهرمانی در جام حذفی انگلیس

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: کاپیتان لیورپولی ها رؤیای قهرمانی در جام حذفی انگلیس برای سومین بار را دارد.

رؤیای جرارد برای فتح سومین قهرمانی در جام حذفی انگلیس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس در مقطع فوق لیسانس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته(دوشنبه) با پیروزی 2 بر یک مقابل میزبان دسته سومی خود، ویمبلدون به دور چهارم جام حذفی انگلیس صعود کرد.

استیون جرارد که در بازی مقابل ویمبلدون هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، در گفت و گو با بخش ورزشی شبکه تلویزیونی بی بی سی گفت: این آخرین حضور من در رقابت های جام حذفی انگلیس است، پس می خواهم تمام کوششم را به کار بگیرم تا به قهرمانی برسم.

وی اضافه کرد: با سختکوشی است که رؤیاها تحقق پیدا می نمایند و امیدوارم رؤیایم برای قهرمانی در جام حذفی عملی گردد. بازی خانگی مقابل بولتون در مرحله بعدی این رقابت ها آزمون سخت دیگری است. نیل لینون را می شناسم و می دانم که ترکیب تیمش را طوری خواهد چید که شکست آنها سخت باشد.

هافبک سرخپوشان مرسی ساید که در انتها فصل جاری از این تیم جدا و راهی لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) خواهد شد، توضیح داد: همواره از بازی در جام حذفی لذت برده ام و با عشق به این بازی ها بزرگ شده ام. اگر در ترکیب لیورپول نبودم احتمالاً روی سکوها به تماشای این بازی ها می نشستم.

جرارد که در سال های 2001 و 2006 قهرمانی در جام حذفی انگلیس را تجربه نموده است، در انتها مطرح کرد: می دانم که قهرمانی در این رقابت ها برای تک تک طرفداران چه معنایی دارد به همین خاطر کوشش می کنم تا بهترین عملکردم را برای لیورپول داشته باشم. فرق نمی کند که در لیگ قهرمانان مقابل میلان بازی کنم یا در جام حذفی برابر ویمبلدون، چون همواره کوششم را می کنم تا تمام توانم را برای لیورپول به معرض نمایش بگذارم.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 767

به "رؤیای جرارد برای فتح سومین قهرمانی در جام حذفی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رؤیای جرارد برای فتح سومین قهرمانی در جام حذفی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید