رئیس مجلس اندونزی به اتهام فساد بازداشت شد

به گزارش آخرین خبر، رئیس مجلس اندونزی پس از متهم شدن به نقش داشتن در ضرر اقتصادی 170 میلیون دلاری به کشورش، توسط آژانس مقابله با فساد این کشور بازداشت شد.

رئیس مجلس اندونزی به اتهام فساد بازداشت شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با آفر تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آسیا، ستیا نووانتو، رئیس مجلس اندونزی آدینه شب دستگیر شد اما کمیسیون مقابله با فساد اندونزی بازداشت وی را به دلیل اینکه یک روز قبل در سانحه رانندگی دچار آسیب شده و تحت درمان قرار گرفته بود، به تاخیر انداخت. او از بیمارستان به یک مرکز بازداشت در مرکز جاکارتا منتقل شده است.

وی یکی از سیاستمداران ارشد اندونزی است که توسط کمیته مقابله با فساد اندونزی بازداشت شده است.

معاون رئیس کمیسیون مقابله با فساد اندونزی در ویدیویی که در وب سایت آژانس منتشر شد، اظهار داشت: پزشک معالج رئیس مجلس اندونزی می گوید که او دیگر احتیاجی به درمان در بیمارستان ندارد و می توان وی را به بازداشتگاه منتقل کرد.

رئیس مجلس اندونزی نیز در اظهارنظری که یکشنبه شب منتشر شد، گفته که همچنان از جراحات ناشی از تصادف خودرو که باعث جراحت در دست، پا و سرش شده است، رنج می برد.

مقام های کمیسیون مقابله با فساد اندونزی کوشش کردند تا رئیس مجلس اندونزی را در منزلش در روز چهارشنبه هفته گذشته دستگیر نمایند اما بازرسان نتوانستند او را پیدا نمایند و برآورد ها در خصوص این که این مقام مسئول خودش را مخفی نموده باشد، بوجود آمد.

این درحالیست که رئیس مجلس اندونزی هرگونه اقدام نادرست را در خصوص ضرر 170 میلیون دلاری به کشورش رد نموده و گفته است که هنوز باید تحت درمان قرار بگیرد و احتیاج دارد که عمل جراحی قلب گردد.

رئیس مجلس اندونزی زمانی به شهرت بین المللی رسید که دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در سال 2015 وی را یک مرد بزرگ توصیف کرد و پس از آن که رئیس مجلس اندونزی را به خبرنگاران در برج ترامپ در نیویورک معرفی کرد، گفت: آیا شما من را در اندونزی قبول دارید؟ و رئیس مجلس اندونزی نیز گفت: به شدت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 683

به "رئیس مجلس اندونزی به اتهام فساد بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس اندونزی به اتهام فساد بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید