راهاندازی پویش کتاب من هدیه به تو برای جمعآوری کتاب به نفع کنکوریهای سیستان و بلوچستان

به گزارش آخرین خبر، فعال و کنشگر اجتماعی گفت: پویش کتاب من هدیه به تو برای جمع آوری کتاب های تست و آزمون های شبیه ساز کنکور به نفع دانش آموزان سال آخر متوسطه دوم سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

راهاندازی پویش کتاب من هدیه به تو برای جمعآوری کتاب به نفع کنکوریهای سیستان و بلوچستان

میثم نهنگی، کنشگر و فعال اجتماعی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از اجرای طرح کتاب من هدیه به تو در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: اهدای تبلت برای آموزش دروس به بچه ها و دانش آموزان در مناطق محروم، علاوه بر هزینه بر بودن، تعداد کمتری را پوشش می دهد. همچنین تبعاتی مانند درگیری بچه ها در فضای مجازی دارد.

نهنگی گفت: مضاف بر اینکه هزینه های جانبی مثل هزینه بسته های اینترنت به دوش خانواده های محروم تحمیل می شود. با این حال ما به فکر راهکاری برای حل این معضل هستیم. برای حل این مشکل باید از تلفیق آنتن شبکه های استانی و آموزشی و کتب کمک آموزشی استفاده کرد.

این کنشگر اجتماعی تاکید کرد: فرض کنید دانش آموز کنکوری فقط با یک دستگاه تبلت یا تلفن همراه مجبور به آمادگی برای آزمون باشد. طبیعتا هزینه های اینترنت برای خانواده سنگینی می کند. با این وجود این نوجوان نه کتاب تستی داراست و نه در آزمونی شرکت می کند. اما اگر دانش آموز به کتاب تست مجهز و برنامه های صدا و سیما برای آموزش دروس مطلوب باشد، دانش آموز برای رقابت در کنکور شروط و پیش فرض های لازم را دارد.

وی ادامه داد: اما چیزی که به دنبال آن هستیم، جمع آوری کتاب های کمک درسی دست دوم به صورت رایگان و داوطلبانه از دانشجو های تازه وارد است، که برای رقابت های موجود در دوره متوسطه دور دوم و منتهی به کنکور ضروری است. این کتب وقتی در اختیار دانش آموزان مناطق محروم سیستان و بلوچستان باشد، آن ها نیز مجهز به منابع تستی و کمک آموزشی هستند.

میثم نهنگی گفت: برای این مهم پویشی به نام کتاب من هدیه به تو را برای اهدای کتاب به دانش آموزان سیل زده استان سیستان و بلوچستان اندازی کرده ایم. علاقمندان می توانند کتاب های خودشان را به ما تحویل بدهند تا ما به دست نیازمندان برسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1434

به "راهاندازی پویش کتاب من هدیه به تو برای جمعآوری کتاب به نفع کنکوریهای سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهاندازی پویش کتاب من هدیه به تو برای جمعآوری کتاب به نفع کنکوریهای سیستان و بلوچستان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهاندازی پویش کتاب من هدیه به تو برای جمعآوری کتاب به نفع کنکوریهای سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید