رندرهای لو رفته از وان پلاس 9 طراحی جدید و رنگ هایی جذاب را نشان می دهند

به گزارش آخرین خبر، در حالی که کمتر از دو هفته به معرفی گوشی های وان پلاس 9 در تاریخ 23 مارس (3 فروردین) مانده است، به لطف سایت آلمانی WinFuture که رندرهای رسمی این دو گوشی را منتشر نموده، حالا با خیال راحت می توانیم به تمام جزئیات طراحی این دو گوشی بپردازیم.

رندرهای لو رفته از وان پلاس 9 طراحی جدید و رنگ هایی جذاب را نشان می دهند

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

با وجود اینکه وان پلاس به ساخت گوشی های جذاب و قدرتمند شهرت دارد، اما در زمینه دوربین نسبت به رقبای اصلی خود چندان به چشم نمی آید. اما در سال 2021، این شرکت به وسیله همکاری با هاسلبلاد میخواهد کیفیت دوربین های سری وان پلاس 9 را متحول کند.

در ماژول دوربین وان پلاس 9 پرو 4 دوربین اصلی، فلش LED، میکروفون و ظاهرا سیستم فوکوس اتوماتیک لیزری دیده می گردد. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی IMX789 سونی است و در کنار آن شاهد دوربین اولترا واید هستیم که به نظر می رسد عکس های بدون اعوجاج بصری را می تواند ثبت کند. همچنین باید به دوربین ماکرو و دوربین تله فوتو با زوم 3.3 برابری هم اشاره کنیم.

وان پلاس برای این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی خمیده استفاده نموده که رفرش ریت آن به 120 هرتز می رسد. همان طور که در تصاویر رندر آن می توانید ببینید، در اطراف این نمایشگر حاشیه های بسیار باریکی واقع شده است. از دیگر ویژگی های آن نباید بهره گیری از اسنپدراگون 888 را از قلم بیندازیم. انرژی این گوشی از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از شارژ سیمی 65 واتی و شارژ بی سیم 45 واتی پشتیبانی می نماید.

هنوز درباره قیمت مدل پرو گزارش موثقی منتشر نشده ولی بدون شک با گوشی گران قیمتی سروکار خواهیم داشت. به همین خاطر کاربرانی که به دنبال گوشی ارزان تری هستند، احتمالا وان پلاس 9 می تواند توجه آن ها را جلب کند. این گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی تخت بهره می برد و در ماژول دوربین آن به جای 4 دوربین فقط 3 دوربین تعبیه شده است.

البته این گوشی کماکان مبتنی بر اسنپدراگون 888 است. گفته می گردد ظرفیت باتری آن هم تقریبا 4500 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 65 واتی هم پشتیبانی می نماید. حتی به نظر می رسد بعضی از دوربین ها هم مشابه مدل پرو هستند.

کاربران برای خرید وان پلاس 9 از بین رنگ های مشکی، آبی و گرادیان بنفش می توانند دست به انتخاب بزنند. اما برای خرید وان پلاس 9 پرو باید به رنگ های سبز، نقره ای و مشکی بسنده نمایند. همان طور که گفتیم هنوز قیمت این گوشی ها فاش نشده ولی احتمالا طی روزهای آینده، اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع منتشر خواهد شد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1582

به "رندرهای لو رفته از وان پلاس 9 طراحی جدید و رنگ هایی جذاب را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای لو رفته از وان پلاس 9 طراحی جدید و رنگ هایی جذاب را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید