رپر آمریکایی از راه نرسیده، مدعی پیشتازی در انتخابات شد!

به گزارش آخرین خبر، رپر آمریکایی که اخیرا در فاصله سه هفته به جامانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کمپین انتخاباتی خود را شروع نموده، ادعا می نماید در ایالت کنتاکی که امروز شاهد شروع فرآیند رای گیری پیش از موعد برای انتخابات سوم نوامبر بوده، از دونالد ترامپ و جو بایدن جلوتر است.

رپر آمریکایی از راه نرسیده، مدعی پیشتازی در انتخابات شد!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کانیه وست، رپر 43 ساله آمریکایی در ویدیویی که در توئیتر منتشر ساخت نتایج رای گیری را در تلفنش نشان داده و گفت، بال غربی کاخ سفید را آماده کنید که اشاره به محل قرارگیری دفتر ریاست جمهوری آمریکا در کاخ سفید دارد.

بر اساس یک برآورد اولیه، جو جورجنسن از حزب لیبرترین 36 درصد، بروک پیرس که کاندیدای مستقل ریاست جمهوری 29 درصد، کانیه وست 19 درصد و در ادامه جو بایدن 14 درصد و دونالد ترامپ دو درصد رای کسب نموده اند.

توئیتر که گفته با انتشار اطلاعات دروغ و اخبار جعلی درباره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا برخورد می نماید، به این پست کانیه وست برچسب دستکاری شده زد. وب سایت LEX 18 News نیز بعدا گفت، نتایجی که این رپر منتشر نموده معتبر نبوده و بخشی از تست هستند.

از آن زمان به بعد تمامی نتایج مربوط به کنتاکی کنار گذاشته شده اند.

این خبر شکستی دیگر برای کمپین کانیه وست است که از زمان اعلام تمایل این رپر برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چهارم ژوئیه چیزی جز جنجال و تغییرات پی در پی نبوده است.

کانیه وست که هوادار دونالد ترامپ بوده و اخیرا از وی فاصله گرفته، به خاطر دیر آغاز کردن کمپین انتخاباتی اش نتوانسته نامش را در چند ایالت در برگه های رای گیری وارد کند. او با این حال توانسته در 11 ایالت نامش را وارد برگه های رای کند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1346

به "رپر آمریکایی از راه نرسیده، مدعی پیشتازی در انتخابات شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رپر آمریکایی از راه نرسیده، مدعی پیشتازی در انتخابات شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید