سولسشایر: امیدوارم یک دربی کلاسیک دیگر شکل بگیرد، اگر صددرصد آماده نباشیم، از منچسترسیتی ضربه می خوریم

به گزارش آخرین خبر، اولگنار سولسشایر امیدوار است تیمش در بازی با منچسترسیتی بهترین بازی ممکن را ارائه کند.

سولسشایر: امیدوارم یک دربی کلاسیک دیگر شکل بگیرد، اگر صددرصد آماده نباشیم، از منچسترسیتی ضربه می خوریم

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از دربی منچستر مقابل منچسترسیتی در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تمرکز را کلید موفقیت شیاطین سرخ دانست.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: نمی توانم باور کنم یکشنبه دربی در پیش است و ما باید پنجشنبه بازی کنیم. هدف این کار چیست؟ بار قبلی هم که آن ها را شکست دادیم همین طور بود؛ ما چهارشنبه بازی کردیم و آن ها سه شنبه و ظاهرا باید در ریکاوری کردن خوب باشیم.

سولسشایر همچنین از لزوم حفظ تعادل و کنترل کردن احساسات تیمش برای این بازی حساس گفت. یونایتد که در 2 دربی از 3 دربی فصل جاری برنده شده اما کار سختی مقابل تیم پپ گواردیولا در پیش دارد. او در ادامه اضافه کرد: وقتی در خانه هستی، باید مقابل تیمی مثل منچسترسیتی باز بازی کنی و اگر صد درصد آماده نباشی، آن ها می توانند به شما ضربه بزنند. گاهی در بازی های خانگی می خواهید توانایی هایتان را نشان بدهید و مقابل دیدگان طرفداران تان برنده شوید. در این شرایط فضای زیادی به حریف می دهی؛ مثل کاری که ما به مدت 10-15 یا 20 دقیقه پس از گل زیبای برناردو سیلوا انجام دادیم. قبل از آن گل، مسئله ای نداشتیم. بنابراین تا زمانی که حواس مان مقداری پرت نشده بود، مسئله ای وجود نداشت. از آن باخت 3 - یک درس گرفتیم و قطعا از این تجربه در بازی پیش رو بهره خواهیم برد.

او در ادامه اضافه کرد: بررسی ویدیویی در کار نخواهد بود چون بارها برابر آن ها قرار گرفتیم. فکر می کنم مفید باشد چون تیم من هنوز در حال رشد کردن است و ما خواهان بازی کردن مقابل بهترین ها هستیم. باید یاد بگیریم. آن ها در فصول اخیر بهترین تیم بوده اند و این چالش بزرگی برای ما است. بازیکنان منچسترسیتی در فرم خوبی هستند و خوب بازی می نمایند بنابراین با اعتماد به نفس کار خواهند کرد. آن ها به تازگی در سانتیاگو برنابئو و در فینال جام اتحادیه انگلیس برنده شدند. پس با خودباوری بازی خودشان را انجام می دهند و ما هم بازی خودمان را انجام می دهیم. به همین خاطر امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید. بیایید امیدوار باشیم مثل گذشته یک بازی پرگل شکل بگیرد. نبردهای کلاسیک زیادی بین ما جریان داشته است و امیدوارم این هم یک بازی کلاسیک باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 893

به "سولسشایر: امیدوارم یک دربی کلاسیک دیگر شکل بگیرد، اگر صددرصد آماده نباشیم، از منچسترسیتی ضربه می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: امیدوارم یک دربی کلاسیک دیگر شکل بگیرد، اگر صددرصد آماده نباشیم، از منچسترسیتی ضربه می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید