شرایط از سرگیری جام حذفی فوتبال انگلیس اعلام شد

به گزارش آخرین خبر، رئیس اجرایی جام حذفی فوتبال انگلیس اعلام نمود که در صورت مساعد بودن شرایط، این رقابت ها از سرگرفته خواهد شد.

شرایط از سرگیری جام حذفی فوتبال انگلیس اعلام شد

به گزارش, مارک بولینگام رئیس اجرایی جام حذفی فوتبال انگلیس (FA Cup) پس از نشست سران سازمان لیگ اعلام کرد اگر لیگ جزیره با رعایت نکات بهداشتی شروع شود و شرایط به خوبی پیش رود، جام حذفی انگلیس را هم برگزار می کنیم.

زمانی که فوتبال انگلیس در تاریخ 13 مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد، جام حذفی انگلیس به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بود. طبق تصمیمات امروز مسئولان جام حذفی انگلیس، در صورت از سرگیری رقابت های جام حذفی این کشور بازی مرحله یک چهارم نهایی به صورت رفت و برگشت و پشت در های بسته برگزار خواهد شد.

مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی به صورت تک بازی و در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد شد. علت این کار فشردگی برنامه بازی ها است. انگلیسی ها قصد دارند با برگزاری بازی های کم تر، مسابقات امسال را زود تر تمام کنند. البته هنوز اعلام نشده است که فینال این بازی ها آخرین بازی این فصل انگلیسی ها است یا خیر.

در صورت عدم برگزاری رقابت های جام حذفی، خسارت های چند صد میلیون پوندی گریبان انگلیسی ها را خواهد گرفت. به همین علت باید شاهد از سرگیری رقابت های جام حذفی پس از شروع لیگ جزیره باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1081

به "شرایط از سرگیری جام حذفی فوتبال انگلیس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط از سرگیری جام حذفی فوتبال انگلیس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید