شورای صنفی دانشجویان دانشگاه سمنان نسبت به مبالغ اخذ شده از سمت خوابگاه های خصوصی اعتراض کرد

به گزارش آخرین خبر، شورای صنفی دانشگاه سمنان در نامه ای به ریاست دانشگاه، معاونت دانشجویی و حراست دانشگاه سمنان به شرایط نابسامان خوابگاه های خصوصی اعتراض کردند.

شورای صنفی دانشجویان دانشگاه سمنان نسبت به مبالغ اخذ شده از سمت خوابگاه های خصوصی اعتراض کرد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شورای صنفی دانشگاه سمنان در نامه ای به ریاست دانشگاه، معاونت دانشجویی و حراست دانشگاه سمنان به شرایط نابسامان خوابگاه های خصوصی اعتراض کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای بهروز گل محمدی، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان به استحضار می رساند در ترم جاری، دانشجویان ساکن خوابگاه های غیر دولتی (خصوصی) شاید کمتر از دو هفته در خوابگاه حضور داشتند و حتی در طی زمان قرنطینه اجازه دسترسی به وسایل خود را نداشته اند. هم اکنون که به سرانجام سال تحصیلی نزدیک می شویم، این خوابگاه ها علاوه بر نگه داشتن وسایل دانشجویان و چک ضمانت آنها، در ظلمی آشکار 70 درصد مبلغ اجاره بهای خوابگاه را طلب کرده اند؛ در صورتی که دانشجویان مدت زمان بسیار کمی را در خوابگاه گذرانده اند و طبیعتا هزینه های جاری خوابگاه بسیار کمتر از ترم های پیش بوده است.

چرا باید در شرایطی که بسیاری از مردم به خاطر شرایط ایجاد شده توسط این بیماری منحوس کسب و کار خود را از دست داده اند و درآمد آن ها بسیار کاهش یافته است، زیر بار پرداخت چنین مبالغی بروند؟

بهتر است در مورد تصمیم گیری اجاره بهای این ترم که تقریبا هیچ دانشجویی در خوابگاه حضور نداشت، دانشگاه از حقوق دانشجویان خود در مقابل شرکت های خصوصی دفاع کند و تصمیم عادلانه و عاقلانه ای در این خصوص بگیرد.

رونوشت:

جناب آقای دکتر مسعود نصیری زرندی، ریاست دانشگاه سمنان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1133

به "شورای صنفی دانشجویان دانشگاه سمنان نسبت به مبالغ اخذ شده از سمت خوابگاه های خصوصی اعتراض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای صنفی دانشجویان دانشگاه سمنان نسبت به مبالغ اخذ شده از سمت خوابگاه های خصوصی اعتراض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید