عباسیان: پدیده امسال بهتر فوتبال بازی می کند، امیدوارم تعطیلی لیگ به ما ضربه نزند

به گزارش آخرین خبر، هافبک چپ پای تیم فوتبال پدیده معتقد است که این تیم در فصل جاری هدفی جز دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.

عباسیان: پدیده امسال بهتر فوتبال بازی می کند، امیدوارم تعطیلی لیگ به ما ضربه نزند

مشخص عباسیان در مورد آخرین شرایط تیم پدیده و عملکرد این تیم در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: امسال تیم ما خیلی بهتر شده است و نقاط ضعف سال قبل را پوشش داده ایم. پدیده امسال بهتر و زیباتر فوتبال بازی می کند. ما پارسال مشکل گل زدن داشتیم که این مشکل برطرف شده است و فکر می کنم لیگ را خوب شروع کردیم. متأسفانه فزونی برابر پیکان و استقلال خوزستان را از دست دادیم و مقابل صنعت نفت هم گرمای هوا در آبادان کارمان را سخت کرد. با این حال در مجموع بد نتیجه نگرفتیم.

هافبک چپ پای تیم فوتبال پدیده ادامه داد: ما در آخرین بازی استقلال را شکست دادیم و این برد شخصیت پدیده را بالا برد. امیدوارم که در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم. طبق صحبت هایی که آقای مهاجری و مسئولان باشگاه انجام دادند هدف ما دریافت سهمیه آسیاست و به چیزی جز این موضوع فکر نمی کنیم.

وی درباره عملکرد خودش در پنج بازی گذشته گفت: برای من همه چیز خوب بود. فقط در بازی با استقلال خوزستان در ترکیب ثابت قرار نداشتم که این نظر کادرفنی بود و آقای مهاجری به این موضوع اشاره داشت که بحث تغییر تاکتیک را در نظر گرفته است. من دو پاس گل داده ام، ولی امیدوارم که عملکرد بهتری در بازی های آینده داشته باشم. فقط امیدوارم که تعطیلی لیگ برتر به پدیده ضربه نزند، چون پارسال هم هر وقت می خواستیم اوج بگیریم لیگ تعطیل می شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 821

به "عباسیان: پدیده امسال بهتر فوتبال بازی می کند، امیدوارم تعطیلی لیگ به ما ضربه نزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسیان: پدیده امسال بهتر فوتبال بازی می کند، امیدوارم تعطیلی لیگ به ما ضربه نزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید