عراق، العامری: هدف از شلیک موشک به سمت سفارت آمریکا ممانعت از اخراج نیروهای بیگانه است

به گزارش آخرین خبر، هادی العامری رئیس ائتلاف فتح با رد حمله به سفارتخانه ها و هیات های دیپلماتیک خارجی در عراق گفت: اقدامات خرابکارانه بر ضد سفارتخانه ها با اهدف فتنه انگیزی و سنگ اندازی در فرایند حاکمیت و اخراج نیروهای خارجی از این کشور صورت می گیرد.

عراق، العامری: هدف از شلیک موشک به سمت سفارت آمریکا ممانعت از اخراج نیروهای بیگانه است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط تحصیل در آمریکا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هادی العامری رئیس ائتلاف فتح با تاکید بر اینکه آمریکا در جنایت فرودگاه بغداد حاکمیت عراق را هدف قرار گرفته است گفت: آمریکا جنایت بزرگی مرتکب شد که واکنش مناسب به آن اخراج نظامیان این کشور از عراق است.

العامری امروز در پی حمله موشکی دیروز به سفارت آمریکا در بغداد گفت که حمله به سفارتخانه ها با هدف جلوگیری از خروج نظامیان بیگانه انجام می گردد.

العامری طی بیانیه ای گفت که تجاوز به مقر سفارتخانه ها و دیپلمات های خارجی در عراق را رد می کنیم.

وی اضافه نمود که هدف از این اقدامات خرابکارانه ایجاد فتنه و مانع در پروژه حاکمیت و اخراج نظامیان بیگانه است که مجلس عراق آن را تصویب نموده بود.

رئیس ائتلاف الفتح از دولت خواست تا در حمایت از دیپلمات ها و افشای پشت پرده این اقدامات به طور جدی عمل کند.

جواد الطلیباوی سخنگوی نظامی جنبش عصائب اهل الحق نیز بر عدم مشارکت گروه های مقاومت در حمله موشکی دیروز به سفارت آمریکا در بغداد تاکید نمود.

بر اساس گزارش رسانه های عراقی، شب دوشنبه ، پنج راکت کاتیوشا به سمت منطقه امنیتی سبز در مرکز بغداد شلیک شده است. خبرگزاری فرانسه گزارش داد که سه موشک به داخل محوطه سفارت آمریکا اصابت نموده که یکی از آنها به رستورانی در این سفارت برخورد نموده است. بر اساس گزارش رسانه های عراقی، سه نفر نیز در این حمله زخمی شده اند.

این دومین حمله به سفارتخانه آمریکا در بغداد طی یک هفته اخیر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 775

به "عراق، العامری: هدف از شلیک موشک به سمت سفارت آمریکا ممانعت از اخراج نیروهای بیگانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، العامری: هدف از شلیک موشک به سمت سفارت آمریکا ممانعت از اخراج نیروهای بیگانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید