فارس من، امکان برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری 98 وجود ندارد

به گزارش آخرین خبر، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تکمیل ظرفیت دکتری سال 98 اگر قرار بود برگزار شود باید در مهرماه سال گذشته با اعلام ظرفیت دانشگاه ها انجام می شد که اکنون امکان برگزاری این آزمون دیگر وجود ندارد.

فارس من، امکان برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری 98 وجود ندارد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند از طریق آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران این مسائل را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع لزوم تکمیل ظرفیت دکتری 98 را مطرح کرده و از خبرنگاران خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در باره موضوع لزوم تکمیل ظرفیت دکتری 98 گفت: تکمیل ظرفیت دکتری سال 98 اگر قرار بود برگزار شود باید در مهرماه سال گذشته با اعلام ظرفیت دانشگاه ها انجام می شد که هیچ یک از مراکز علمی در آن مقطع زمانی اعلام ظرفیت نکردند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر برای برگزاری تکمیل ظرفیت سال 98 زمان گذشته است و اکنون باید متقاضیان خود را برای آزمون دکتری امسال آماده کنند این در حالی است که اگر قرار باشد تکمیل ظرفیت دکتری سال 98 برگزار شود باید از سهم دانشجویان امسال استفاده شود که این کار درست نیست.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1054

به "فارس من، امکان برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری 98 وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، امکان برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری 98 وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید