قهرمان کشتی فرنگی آسیا و برنز دنیا چوپانی می نماید

به گزارش آخرین خبر، محمد محرابی در تبادل نظر با ایسنا گفت: متاسفانه پس از رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان دنیا و بازگشت به زادگاهم پلدختر بعضی بی مهری ها از سوی مسئولان ورزشی شهر و استانم موجب شد تا به کوچ اجباری تن دهم و برای دست یابی به اهداف ورزشی ام راهی استان البرز شوم.

قهرمان کشتی فرنگی آسیا و برنز دنیا چوپانی می نماید

او ادامه داد: در آخرین رویداد ورزشی پیش از شیوع ویروس کرونا توانستم در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امید به عنوان نخست دست یابم، اما با بدشانسی تمام و باخت در پیکار های انتخابی درون اردویی نتوانستم راهی مسابقات دنیای زیر 23 سال شوم. هرچند که می دانم با این شرایط اگر امروز مدال امید های دنیا را نیز داشتم نمی توانست ذره ای به برطرف مسائل و گرفتاری هایم یاری کند.

محرابی با اشاره به وقوع سیل فروردین 98 در پلدختر اعلام کرد: پدرم از جانبازان جنگ تحمیلی بود و سال ها قبل فوت شد و تنها دارایی ما یک خانه در پلدختر نیز در سیل به صورت صد درصد تخریب و توفیق اجباری شامل حالم شد و بار دیگر راهی شهرم شدم تا بتوانم در عملیات ساخت و ساز یاری حال خانواده باشم و حداقل پول کمتری را به کارگر بدهیم.

قهرمان جام یادگار امام افزود: یک سالی می گردد که از سر اجبار و تامین بخشی از احتیاج های زندگی در کنار تحصیل در دانشگاه مجبورم از گوسفندان مواظبت کنم و به چوپانی مشغولم.

او گفت: گوسفندان یکی از بستگانمان است و تنها در ازای چوپانی مبلغی را ماهیانه دریافت می کنم.

محرابی که بغض اجازه نمی داد راحت صحبت کند، افزود: پلدختر شهر کوچکی است و کار نیز به سختی پیدا می گردد و اگر شغلی باشد اولویت با منِ ورزشکار نیست. هر روزی که به چوپانی مشغول هستم احساس می کنم از اهداف ورزشی ام دور و دورتر می شوم، اما چاره دیگری ندارم.

او با بیان اینکه شاید نمی گردد به تنهایی و دست خالی به جنگ روزگار و سرنوشت رفت، گفت: امیدوارم بتوانم روزی به خوش رنگ ترین مدال های دنیای و المپیک دست یابم و این روز های سخت و تلخ را به فراموشی بسپارم.

منبع: فرارو
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1562

به "قهرمان کشتی فرنگی آسیا و برنز دنیا چوپانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان کشتی فرنگی آسیا و برنز دنیا چوپانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید