لیگ برتر فوتبال، از قهرمان نیم فصل در نقش دنیا رونمایی می گردد؟، روز سخت سپاهان در غیاب آقای گل

به گزارش آخرین خبر، در چهاردهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های اول و دوم جدول رده بندی این مسابقات به مصاف هم می روند، تقابلی که شاید از دل آن قهرمان نیم فصل رقابت ها بیرون بیاید.

لیگ برتر فوتبال، از قهرمان نیم فصل در نقش دنیا رونمایی می گردد؟، روز سخت سپاهان در غیاب آقای گل

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار پیگیری می گردد که در زیر به آنها اشاره می گردد:

سپاهان اصفهان - پدیده خراسان پدیده خراسان، صدرنشین 29 امتیازی لیگ برتر که آخرین شکستش در فصل جاری را در هفته ابتدایی مقابل پرسپولیس، قهرمان دوره قبل متحمل شد و بعد از آن در 9 بازی برنده شده و تنها دو بار مساوی نموده است، امروز به خانه سپاهان می رود با امید و رویای تداوم موفقیت ها و البته دستیابی به عنوان سمبلیک قهرمان نیم فصل.

کار پدیده در این بازی سخت است، سخت از جهت رویارویی با یک تیم قدرتمند که امروز حمایت حداکثری هوادارانش را در استادیوم نقش دنیا دنبال خود دارد، تیمی که در فصل جاری باخت نداشته و جدی تر از فصول گذشته برای تکرار موفقیت های سال های اخیر است.

اتفاق مهم در این بازی غیبت کی روش استنلی، صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر در ترکیب سپاهان است. باید دید در غیاب او که در فصل جاری بار گلزنی سپاهان را به دوش کشیده است، شاگردان قلعه نویی می توانند صدرنشین لیگ را تسلیم نمایند یا خیر.

نفت مسجد سلیمان - پیکان نفتی های مسجد سلیمان بعد از برد شش امتیازی هفته قبل مقابل سپیدرود و فرار از انتهای جدول به آرامش رسیدند و این هفته در خانه از پیکانی میزبانی می نمایند که در هفته های اخیر بدشانسی را به اشکال مختلف تجربه نموده و سیری نزولی را می نماید. پیکان 16 امتیازی پایین تر از خود خیلی از تیم های 16، 15 و 13 امتیازی را می بیند که منتظر لغزشی دیگر از این تیم هستند. جلالی و تیمش اگر عادات هفته های اخیر خود را ترک ننموده باشند، شاید امروز ناکامی دیگری را هم در مسجد سلیمان تجربه نمایند.

سایپا - استقلال خوزستان استقلال خوزستان، قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر امروز در خانه سایپا به میدان می رود. روی کاغذ شانس سایپا برای پیروزی زیادتر از میهمان خوزستانی است، تیمی که با راهنمایی سرمربی جدیدش، کریم بوستانی هفته قبل خوش شانس بود که فقط یک گل از استقلال خورد و باخت. دایی از این بازی به عنوان یک فرصت برای سایپا جهت بازگشت به لیگ برتر یاد نموده است، فرصتی که استفاده از آن دور از دسترس نارنجی پوشان نیست، مگر اینکه اتفاقات فوتبالی ورق را به سود آبی های اهواز برگردانند.

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته چهاردهم لیگ برتر به توضیح زیر است:

جمعه - 9 آذر 97

سپاهان اصفهان - پدیده خراسان, ساعت 15:15, استادیوم نقش دنیا اصفهان

نفت مسجد سلیمان - پیکان, ساعت 15:15, استادیوم شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

سایپا - استقلال خوزستان, ساعت 15:30, استادیوم پاس قوامین تهران

شنبه - 10 آذر 97

پارس جنوبی جم - تراکتورسازی, ساعت 15, استادیوم تختی جم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 58

به "لیگ برتر فوتبال، از قهرمان نیم فصل در نقش دنیا رونمایی می گردد؟، روز سخت سپاهان در غیاب آقای گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، از قهرمان نیم فصل در نقش دنیا رونمایی می گردد؟، روز سخت سپاهان در غیاب آقای گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید